Gå til innhold

kan noen se om vi er heldige denne gangen? :) kan se tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler desverre ikke noe på deg før tidlig sommer, altså mai eller juni... Håper det sitter før det...

Kan du se når jeg føder? Og hvordan fødselen blir barnet ligger i sete nå og ting tilsier at jeg kan føde når som helst... Jeg har ikke termin før 30april..

Klem 011083

Jeg føler desverre ikke noe på deg før tidlig sommer, altså mai eller juni... Håper det sitter før det...

Kan du se når jeg føder? Og hvordan fødselen blir barnet ligger i sete nå og ting tilsier at jeg kan føde når som helst... Jeg har ikke termin før 30april..

Klem 011083

tror ikke du føder før i begynnelsen av april :) men det kan bli tøft for deg nå fremover.. men ikke bekymr deg :) babyen vil vente litt lengre :)

Takk som så:) men hva mener du med at det blir tøft fremovver?. Må jeg bo på sykehuset? Blir det ks?

Når je så ut og kjente den milde tempraturen vil je si du kan bli gravid iallefall innnen mai... Jeg føler bare på at det er mildt og lyst når du sitter med pos test:) klem håper du får pos test Nå

Mente at du vil reise litt inn og ut av sykehuset, legene vil ha deg inn på sjekk.. Og du villi litt sliten, det var det jeg mente med tøft :) får ikke opp ks,.. Var ikke meningen at det skulle bli missvisende det jeg skrev i går, var bare fryktelig trøtt..

Annonse

hm...det kan faktisk være noe. Mars får jeg opp...enten tester du positivt eller blir gravid da.

Tror du jeg blir gravid nå? El mellom søndag-tirsdag

291266

Har enten svaaaaakt positive nå, eller dag 3 med skyggestrek, forskjellige merker.. Men vet ikke ikm, siden jeg har sykluser som er heelt på vidda :P men får se :)

Får ikke opp graviditet denne mnd.. Men håper jeg tar feil :))

faar godfølelse paa deg jeg.. tror du er gravid jeg... hvis ikke, saa er du det senest innen 3 mnd!

faar du opp naar jeg blir gravid, faar jeg positiv test rett etter paaske ;)

ja, jeg har fortsatt tro på pos test etter påske :)

så satser på at dette forsøket virker for dere :)

var iallefall det jeg såg sist og :)

er innom en kjapp tur, ligger med full influensa. Men jeg husker jeg fikk opp jan/feb på deg sist. Februar kommer opp hos meg igjen :) om ikke dette blir måneden for deg, så er mai/juni gode måneder :)

takk for at du så :)

Annonse

Hei tyrjenta88:)

Husker vi skrev en del før, en del ang tappetafsing ikke sant?;)

jeg ble gravid til slutt og har termin 15. sept:):)

Kan du se kjønn og hvordan d går fremover?

Jeg får en veldig god følelse på deg nå,

tror du er gravid jeg.

Hvis ikke skjer det neste pp :):)

Hei tyrjenta88:)

Husker vi skrev en del før, en del ang tappetafsing ikke sant? ;)

jeg ble gravid til slutt og har termin 15. sept:) :)

Kan du se kjønn og hvordan d går fremover?

Jeg får en veldig god følelse på deg nå,

tror du er gravid jeg.

Hvis ikke skjer det neste pp :):)

får ikke inn noe på deg ang hvordan det går fremover, men kan se på deg igjen :) men kjønn kom det i allefall frem ei jente :D

jada, tappetafsing prata vi om :P har gitt opp den jeg da..

den og syklusen lever sitt eget liv, så får bare se hva som skjer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...