Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Er fortsatt en stund til ikm, men har så mange tester. Først tok jeg EL test, positiv, så tok jeg G test, bare kontroll strekern kom opp, men etter utløpstiden, men inner 30-40 min er det en svak strek der... Er det noen som har erfart dette? Gravid, el ikke??
snuppo Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 hvor mange dager er det til ikm?? er for tilig å teste nå, om du har svært mange tester kan du jo ta en test hver dag å se om streken blir sterkere, er jo spennende da
babysyk_74 Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 man kan få falskt positivt viss man sjekker etter tiden som står i bruksanvisningen.. så er lurt å prøve med en ny test i morgen:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 2 uker OVER IKM fikk jeg en svaaak strek lenge etter utløpstiden.. Og det stemte for min del da jeg testet noen dager senere
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg får også en kjempe svak strek etter at tiden har gått ut på de billigtestene.. tok en vanlig CB i dag men den var negativ :/..Trodde IKM var i dag, men kan også være i morgen eller mandag for jeg vet ikke nøyaktig når jeg hadde EL..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå