Gå til innhold

Dere som har vært hos stork..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har ringt ang positiv EL test, har dere blitt bedt om å komme samme dag eller dagen etter? Hva er det de anbefaler?:)

Hvis man feks har positiv EL test kl. 7 om morgenen, bør man da bare begynne å reise, og regne med at man får time til inseminasjon den dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ringte om morgenen etter positiv EL test den morgenen så fikk jeg time dagen etter. Det de sier er at dersom dette ikke fører frem etter noen forsøk er det gjerne verdt å prøve noe annet ved neste forsøk. En positiv EL test forteller bare at EL vil skje innen de kommende 48 (?) timer. Så dette er ingen eksakt vitenskap - vi damer er veldig forskjellige her, det som funker for en funker ikke for en annen.

Skrevet

Hei :-)

Jeg fikk time senere samme dag på 2 av mine forsøk, og dagen etter på det ene. Må nevne at jeg testa positivt henholdsvis i 5- tida om morgenen og i 11- tida på kvelden (testa morgen og kveld). Ble gravid på 3. forsøk, veldig heldig og veldig glad for det :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg testa positivt kl 08 på en fredag og ble inseminert kl 10 på lørsdagn, full klaff :-)

Skrevet

Jeg testet også positivt på morgenen i 05-+06 tiden. Fikk time samme dag. Full klaff på andre forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...