Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Er det bare jeg som er hysterisk som normalt ikke gjør det? Det er bare det at jeg er stuuuuptrøtt og trenger å tromle en vask, kjedelig å måtte holde meg oppe i to timer til pga det liksom. Vi sover helt i andre enden av huset så jeg hører ikke trommelen fra soverommet. Ta sjansen eller ikke? trommelen er helt ny så det skal jo mye til for at det skal gå galt.. eller?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg setter ofte på sånn vask+ tørk program på kvelden før jeg legger meg, det tar 5 timer så greit å få gjort mens jeg sover:) har vask og trommel i ett.
Tigerpote Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Nei, jeg lar ingenting elektrisk stå og jobbe mens vi sover. Gidder ikke ta noen sjanser med det!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg hadde ikke gjort det... Men nå er jeg veldig opptatt av brannsikkerhet fordi jeg jobber tett oppimot brannvesenet og blir stadig prentet inn med faren for elektrisk brann av tørketrommel, vannkoker,kaffetrakter (kontakter i støpsel) osv...
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg gjør nok det ganske ofte... har forholdsvis ny vaskemaskin og tørketrommel, og fungerende røykvarsler... men trekker ut støpselet av vannkokeren haha
little old lady hoo Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg gjør det som regel ikke, men det hender om jeg "må"
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tør heller ikke ha tørketrommel på om natta, selv om den er aldri så ny. Det skjer feil i nye elektriske apparater også. Trommel blir også ganske varmt. Nå er jeg ganske hysterisk på dette med brann da, men akkurat trommel syns jeg ikke at jeg er hysterisk ved å la være å gjøre om natta. Har jeg vasket om kvelden å ikke gidder å vente på trommelen så henger jeg klærne enten opp på badet så det tørker til dagen etter, eller så lar jeg det ligge natta over, skyllen en ekstra gang og tromler da.
trestjerner Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Gjorde det før, men etter at huset til naboen begynte å brenne pga at tørketrommelen tok fyr (den var heller ikke gammel), gjør jeg ikke det. Naboene hadde satt på tørketrommelen før de dro avgårde på besøk, så ingen ble skadd. Men huset ble en del skadd. Så her går tørketrommelen kun når vi er hjemme og våkne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå