Gå til innhold

Søke på en jobb man allerede jobber i som vikar.

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man formulere søknaden når man skal søke på en fast stilling der man allerede jobber som vikar?

Er litt usikker på hvordan man utformer en slik søknad. Skrive noe om at man allerede kan rutiner og arbeidsoppgaver? Er en stilling uten noe utdannelseskrav.

Fortsetter under...

Hvordan skal man formulere søknaden når man skal søke på en fast stilling der man allerede jobber som vikar?

Er litt usikker på hvordan man utformer en slik søknad. Skrive noe om at man allerede kan rutiner og arbeidsoppgaver? Er en stilling uten noe utdannelseskrav.

Jeg søkte på fast jobb som jeg allerede satt som vikar i og da skrev jeg kort om det jeg hadde gjort som vikar i stillingen, kunnskap / opplæring som jeg hadde fått i stillingen som vikar og hvorfor jeg ønsket å søke den faste jobben

Jeg søkte på fast jobb som jeg allerede satt som vikar i og da skrev jeg kort om det jeg hadde gjort som vikar i stillingen, kunnskap / opplæring som jeg hadde fått i stillingen som vikar og hvorfor jeg ønsket å søke den faste jobben

Tja... jeg søkte fordi både min nærmeste leder og sjefen over der igjen sa at jeg måtte søke. De "maste" rett og slett litt. så sa jeg at ja, men da skriver jeg ikke mye i søknaden siden dere kjenner meg, blir bare en liten setning. HELT greit sa de. Det var 65 søkere og jeg fikk likevel jobben. I søknaden skrev jeg noe som "Hei, har jobbet som vikar på ...... med ........ i 5 uker, og trives så godt at jeg vil veldig gjerne fortsette!"

Enkelt og greit;) hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...