M-M-M-mamma Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg griner og griner..hver gang jeg tenker på jobben så vil jeg bare synke sammen! Nå skal jo pappaen være hjemme i sin pappaperm og de kommer nok til å få det kjempe fint, men jeg syns det er sååå sårt å tenke på alt jeg hår glipp av. Tenk hvis hun tar sine første skritt når jeg et på jobb?! Off! Nå har det seg sånn at jeg er i uke 23 med lillesøster så jeg skal i perm igjen etter pappaen som, HELDIGVIS! (Så litt ekstra hormoner i sving her også). Da blir vi jo sammen til barnehagestart i august (kvir meg allerede..Hehe). Er jeg veldig hønemor nå? Eller har dere andre hatt det på samme måte?
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Min 10 mnds permisjon var ferdig på mandag(buhuu), men jeg skal være hjemme med henne til august Jobbe litt kvelder og helger. Men ja, syns det er skikkelig kjipt at hun snart skal være i bhg...er jo vandt til å være med henne hele tiden. Jeg begynner på skole til høsten, så planen er jo at jeg kan hente henne 1-2 timer før av og til, så vi får litt ekstra tid sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå