White*Angel Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Her er snuppa 6 mnd, snart 7. I sept/okt/nov tenker vi på og planlegge en ny baby. Synes det er fint med 2 år i mellom jeg =)
May the force be with you Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Vi planlegger ca. 2 år mellom barna vi også Lillegutt er født i april, så vi tenkte å starte prøvinga juli/august, og satse på et vårbarn til:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Må høre med mannen først! Vi har ikke diskutert det enda. Men mulig jeg vil ha tre tette og da blir det på'an igjen i høst ja...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Kanskje;) Kommer an på min jobbsituasjon, og hvordan vi takler hverdagen med barnehage og to 100% jobber.
White*Angel Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 Vi planlegger ca. 2 år mellom barna vi også Lillegutt er født i april, så vi tenkte å starte prøvinga juli/august, og satse på et vårbarn til:) Det hadde vært fint med et vårbarn ja! Det er så varmt å gå gravid på sommeren! Fikk i august jeg. Var veldig hoven i føttene, så det var ikke noe særlig å gå..
zassy☆ Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 ååh orker ikke tanken på å bli gravid igjen, men likevel kjenner jeg babylyst, har jo fått storjente allerede! Er jo dønn sliten mange dager, HVA er det som gjør at man får lyst på fler av disse små lykketrollene?? Her står det mest på at jeg får meg fast jobb, kommer ikke til å prøve å bli gravid hvis jeg ikke har det, men hvis det ordner seg..hmmmm....!
May the force be with you Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Vi planlegger ca. 2 år mellom barna vi også Lillegutt er født i april, så vi tenkte å starte prøvinga juli/august, og satse på et vårbarn til:) Det hadde vært fint med et vårbarn ja! Det er så varmt å gå gravid på sommeren! Fikk i august jeg. Var veldig hoven i føttene, så det var ikke noe særlig å gå.. Ja, synes de siste dagene som gravid i april var varme nok jeg (fødte 28. april) Så kan bare tenke meg hvordan det er å gå gravid heeeelllllleee sommeren..
May the force be with you Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 ååh orker ikke tanken på å bli gravid igjen, men likevel kjenner jeg babylyst, har jo fått storjente allerede! Er jo dønn sliten mange dager, HVA er det som gjør at man får lyst på fler av disse små lykketrollene?? Her står det mest på at jeg får meg fast jobb, kommer ikke til å prøve å bli gravid hvis jeg ikke har det, men hvis det ordner seg..hmmmm....! Ja, hihi, sant:) Lillegutt her er våken døgnet rundt for tida, tror ikke han vet hva søvn er lengere (tror det er pga. en blanding mellom nye tenner som kommer + oppdaget hvordan man reiser seg) Vi blir totalt utslitte av lite søvn her alle sammen, alikevel har vi bare ssssååå lyst på en liten baby til Men når det er sagt, det er jo superkos med baby da Se hvordan de vokser og utvikler seg:) Nei, ser frem til nr.2
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Vi tenker litt på nr 3. Muligens prøving til høsten/vinteren.... Da blir de ganske tette, de vi har nå er 21/2 og 5 md Men sliter med bekkenet, så må vurdere litt i forhold til det! Men perfekt aldersforskjell på de vi har nå. Ønsker derfor nr 3 ganske tett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå