januarbaby012 Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ? Formen og vekten til deres lille?? Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg skikkelig rund og god er han åsen er med dere/ deres småtrollene?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Mini på akkurat 3 mnd er en liten, lang tass på drøye 60 cm og sikkert 5,5 kg.. har ikke veid/målt på nesten 4 uker nå... Men han sover mye, er et lite sovedyr... enkelte dager er han mer våken... Sterk og fin i kroppen!!! Og har kommet langt på flere fysiske utfordringer Formen min har vært fin siden fødsel, ikke noe å klage på utenom litt diarè de siste dagene... (samme som ungene) Jeg sover noen dager på dagen sammen med lille, mens andre dager trenger jeg ikke sove.. Det varierer mye og henger ikke nødvendigvis sammen med nattesøvnen....
M.I.A Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Lille snuppa mi er nå 5,6 kg og er 2mndr, så hun er en stoor jente:) Hun er rundt 60 cm lang. (Var 4,2 kg ved fødsel og 53 cm lang) Hun sover greit på natta, men på dagen sover hun kun lengre dupper om jeg har henne i vogna og triller tur. Hun er kjempesterk i nakken, og lager søte pratelyder når jeg snakker til henne=) Jeg er endelig kommet til normalen igjen, den første mnden sov jeg 12 timer om dagen,og var generelt utslitt. Etter hun bikka 2mndr, har jeg endelig blitt tilnærmet oppegående igjen:) Kroppen min er derimot helt rasert..:S
*Miss Flua* Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ? Formen og vekten til deres lille?? Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg skikkelig rund og god er han åsen er med dere/ deres småtrollene? Nå er min lille 11 uker, og sist jeg veide og målte var han 8 uker. Da var han 5555gr og 61 cm Han er sterk i nakken, liker godt å ligge på magen! Også prater han masse, og er stort sett kjempe blid når han er våken. Han er våken i 1-1,5 time før han trenger å sove. Går veldig opp og ned med dagsovinga, og sover best hvis jeg triller. Sover han inne sover han i 5-15 min av gangen, aaaalt for lite. Til natta derimot legger jeg han innen kl 19, og jeg legger han bare ned også sovner han av seg selv etterhvert. Jeg hadde keisersnitt (ikke planlagt), og formen har igrunn vært god hele veien. Hadde bare en periode jeg måtte være forsiktig med løfting og også trilling av vogn..men nå merker jeg ingenting til det, og har også begynt å trene igjen! Har alltid trengt myyyye søvn, men etter at lille ble født så trenger jeg absolutt ikke like mye. Men jeg er helt amøbe dagen etter en veldig urolig natt, men de kan jeg heldigvis telle på en hånd. Idag ble dessverre en sånn dag, så snart natta her jah!
januarbaby012 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ? Formen og vekten til deres lille?? Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg skikkelig rund og god er han åsen er med dere/ deres småtrollene? Nå er min lille 11 uker, og sist jeg veide og målte var han 8 uker. Da var han 5555gr og 61 cm Han er sterk i nakken, liker godt å ligge på magen! Også prater han masse, og er stort sett kjempe blid når han er våken. Han er våken i 1-1,5 time før han trenger å sove. Går veldig opp og ned med dagsovinga, og sover best hvis jeg triller. Sover han inne sover han i 5-15 min av gangen, aaaalt for lite. Til natta derimot legger jeg han innen kl 19, og jeg legger han bare ned også sovner han av seg selv etterhvert. Jeg hadde keisersnitt (ikke planlagt), og formen har igrunn vært god hele veien. Hadde bare en periode jeg måtte være forsiktig med løfting og også trilling av vogn..men nå merker jeg ingenting til det, og har også begynt å trene igjen! Har a lltid trengt myyyye søvn, men etter at lille ble født så trenger jeg absolutt ikke like mye. Men jeg er helt amøbe dagen etter en veldig urolig natt, men de kan jeg heldigvis telle på en hånd. Idag ble dessverre en sånn dag, så snart natta her jah! Hei Miss flua Husker deg fra 3trim jeg:) Gratulerer med så mye med baby Så flott at du & din lille er I god form. Min mini er 9 uke og sover altfor mye mest på dag som blir litt kjeddelig for mg. Kan ike kose mg når han sover så mye på.dagtid Du får kose dg mye
januarbaby012 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2012 Lille snuppa mi er nå 5,6 kg og er 2mndr, så hun er en stoor jente:) Hun er rundt 60 cm lang. (Var 4,2 kg ved fødsel og 53 cm lang) Hun sover greit på natta, men på dagen sover hun kun lengre dupper om jeg har henne i vogna og triller tur. Hun er kjempesterk i nakken, og lager søte pratelyder når jeg snakker til henne=) Jeg er endelig kommet til normalen igjen, den første mnden sov jeg 12 timer om dagen,og var generelt utslitt. Etter hun bikka 2mndr, har jeg endelig blitt tilnærmet oppegående igjen:) Kroppen min er derimot hel rasert..:S Så flott at din lille er stor og sterk Min er oxo stor og sterk gutt, men han sover mye, så jeg får ikke så mye å kose meg hos han. Lykke til du vennen med formen, d tar litt tid men du blir helt bra igjen vetu
januarbaby012 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2012 Mini på akkurat 3 mnd er en liten, lang tass på drøye 60 cm og sikkert 5,5 kg.. har ikke veid/målt på nesten 4 uker nå... Men han sover mye, er et lite sovedyr... enkelte dager er han mer våken... Sterk og fin i kroppen!!! Og har kommet langt på flere fysiske utfordringer Formen min har vært fin siden fødsel, ikke noe å klage på utenom litt diarè de siste dagene... (samme som ungene) Jeg sover noen dager på dagen sammen med lille, mens andre dager tren ger jeg ikke sove.. Det varierer mye og henger ikke nødvendigvis sammen med nattesøvnen.... Hei Solfrøken Takk for svar du Ikke noe kjekk med diare hehe god bedring
Lykkelita<3 Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jenta mi er 2,5 mnd nå og veier vel snart 6 kg og er ca 59 cm. Hun er glupsk av seg, veide 3215 g da hun ble født. Hun sover greit på nettene heldigvis, er bare våken hver 2-4 time for å få mat og så sovner hun igjen. Hun er også veldig sterk i nakken, og resten av kroppen for den saks skyld. å sitte på fanget er ikke lenger akseptabelt, hun skal stå (med støtte såklart, balansen er jo heller dårlig). Formen min har vært fin helt siden fødselen egentlig. Hadde en grei fødsel som ikke varte så alt for lenge. Er jo såklart mer trøtt og sliten enn jeg var før jeg ble gravid, men alt i alt føler jeg meg i god form. Og neste uke starter jeg opp med treningen igjen. Vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg til det. :-p
januarbaby012 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2012 Jenta mi er 2,5 mnd nå og veier vel snart 6 kg og er ca 59 cm. Hun er glupsk av seg, veide 3215 g da hun ble født. Hun sover greit på nettene heldigvis, er bare våken hver 2-4 time for å få mat og så sovner hun igjen. Hun er også veldig sterk i nakken, og resten av kroppen for den saks skyld. å sitte på fanget er ikke lenger akseptabelt, hun skal stå (med støtte såklart, balansen er jo heller dårlig). Formen min har vært fin helt siden fødselen egentlig. Hadde en grei fødsel som ikke varte så alt for lenge. Er jo såklart mer trøtt og sliten enn jeg var før jeg ble gravid, men alt i alt føler jeg meg i god form. Og neste uke starter jeg opp med treningen igjen. Vet ikke helt om jeg gruer eller gleder meg til det. :-p Så flink er du som begynner med trening, jeg må og begynne snart, men jeg er lat, trøtt og så søvnig
*Miss Flua* Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ? Formen og vekten til deres lille?? Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg skikkelig rund og god er han åsen er med dere/ deres småtrollene? Nå er min lille 11 uker, og sist jeg veide og målte var han 8 uker. Da var han 5555gr og 61 cm Han er sterk i nakken, liker godt å ligge på magen! Også prater han masse, og er stort sett kjempe blid når han er våken. Han er våken i 1-1,5 time før han trenger å sove. Går veldig opp og ned med dagsovinga, og sover best hvis jeg triller. Sover han inne sover han i 5-15 min av gangen, aaaalt for lite. Til natta derimot legger jeg han innen kl 19, og jeg legger han bare ned også sovner han av seg selv etterhvert. Jeg hadde keisersnitt (ikke planlagt), og formen har igrunn vært god hele veien. Hadde bare en periode jeg måtte være forsiktig med løfting og også trilling av vogn..men nå merker jeg ingenting til det, og har også begynt å trene igjen! Har a lltid trengt myyyye søvn, men etter at lille ble født så trenger jeg absolutt ikke like mye. Men jeg er helt amøbe dagen etter en veldig urolig natt, men de kan jeg heldigvis telle på en hånd. Idag ble dessverre en sånn dag, så snart natta her jah! Hei Miss flua Husker deg fra 3trim jeg:) Gratulerer med så mye med baby Så flott at du & din lille er I god form. Min mini er 9 uke og sover altfor mye mest på dag som blir litt kjeddelig for mg. Kan ike kose mg når han sover så mye på.dagtid Du får kose dg mye Jeg husker deg også fra 3.trim Og gratulerer til deg også! Ja de sover mye disse små, og jeg virkelig nyyyyyter den våkentida han har Det er jo bare så kos! Hvor lenge våken er din av gangen ca?
januarbaby012 Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2012 Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ? Formen og vekten til deres lille?? Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg skikkelig rund og god er han åsen er med dere/ deres småtrollene? Nå er min lille 11 uker, og sist jeg veide og målte var han 8 uker. Da var han 5555gr og 61 cm Han er sterk i nakken, liker godt å ligge på magen! Også prater han masse, og er stort sett kjempe blid når han er våken. Han er våken i 1-1,5 time før han trenger å sove. Går veldig opp og ned med dagsovinga, og sover best hvis jeg triller. Sover han inne sover han i 5-15 min av gangen, aaaalt for lite. Til natta derimot legger jeg han innen kl 19, og jeg legger han bare ned også sovner han av seg selv etterhvert. Jeg hadde keisersnitt (ikke planlagt), og formen har igrunn vært god hele veien. Hadde bare en periode jeg måtte være forsiktig med løfting og også trilling av vogn..men nå merker jeg ingenting til det, og har også begynt å trene igjen! Har a lltid trengt myyyye søvn, men etter at lille ble født så trenger jeg absolutt ikke like mye. Men jeg er helt amøbe dagen etter en veldig urolig natt, men de kan jeg heldigvis telle på en hånd. Idag ble dessverre en sånn dag, så snart natta her jah! Hei Miss flua Husker deg fra 3trim jeg:) Gratulerer med så mye med baby Så flott at du & din lille er I god form. Min mini er 9 uke og sover altfor mye mest på dag som blir litt kjeddelig for mg. Kan ike kose mg når han sover så mye på.dagtid Du får kose dg mye Jeg husker deg også fra 3.trim Og gratulerer til deg også! Ja de sover mye disse små, og jeg virkelig nyyyyyter den våkentida han har Det er jo bare så kos! Hvor lenge våken er din av gangen ca? Så bra at du nyter tiden, vi må nyte og kose oss med disse skjønne småtrollene våre for vi har ventet på disse gode stundene I flere mnd Mini sover og sover og I hele dag er han våken 2 timer tilsammen og sover igjen hele natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå