Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hei Jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Er det kun mulig å gå ned i vekt ved hjelp av lavkarbo eller kan man gå ned i vekt ved sunt kosthold med trening når man har fått pcos ? Jeg har fått beskjed at det er kun lavkarbo som hjelper mennesker med pcos å gå ned i vekt. Er dette riktig ?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 jeg gikk ned 20 kg med http://www.vektklubb.no/
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jeg gikk ned 60 kg med grete roede. Normal andel karbohydrater tror jeg. Problemet var at PCOS'en ikke ble redusert i det hele tatt, selv om jeg kom ned i normal vekt. Hadde like mange syster og like mye symptomer. Der har jeg fått forståelsen av at lavkarbo er mer effektivt. Men selve vektnedgangen er fullt mulg uten.
-EMMA- Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg gikk ned nesten 30 kg ved hjelp av lavkarbo, men plagene mine har aldri vært så ille som etter jeg gikk ned i vekt. Men det er fra person til person hva som skal til for å gå ned i vekt. Første gangen jeg gikk ned i vekt var det kun ved hjelp av glucophage (metformin), da heller merket jeg ingen forskjell i plagene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå