bolla12 Skrevet 24. februar 2012 #1 Del Skrevet 24. februar 2012 Har igjen fått påvist diabetes. Med første måtte jeg bruke insuling siste tre mnd, noe som egentlig gikk greit. Men fødsel endte i akutt ks da det ikke var noen fremgang. Og lille frøkena måtte være ti dager på sykehus pga væskeoppsamling i lungene. Har ikke så innmari lyst å oppleve dette igjen. Har mest lyst til å ha en normal vaginal fødsel denne gangen, men er svært usikker på om det går. Veit man kommer seg fortere etter en vaginal fødsel...og har hørt at for ungen så er det en mer normal prosess, men det skal ikke gå på bekostning av barnets helse. Jeg sliter også med bekkenløsning, og er usikker på hvordan det er å ligge der å presse da. Nå har jeg absolutt ingen erfaring med vaginal fødsel og bekkenløsning fra før, så dette er bare noe jeg lurer på. Skal til samtale på sykehuset for å legge en fødselsplan. Tenker å høre hva de syns om å gjøre et forsøk på vanlig fødsel, men dersom de ser det går mot samme utvikling som sist vil jeg de skal sette igang med ks. Sist fikk jeg klar beskjed om at jeg ikke skulle gå på overtid, for de var redd barnet skulle bli for stort. Men det var hun ikke. Men da startet det fem dager før termin...og tre dager før jeg skulle settes igang. Er det noen her inne som har noenlunde samme opplevelse...som kanskje kan gi meg noen gode tips?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912627-diabetes-og-akutt-ksnoen-med-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå