Gå til innhold

Førstegangs: Når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg er cirka 12•5 og får ingen av buksene igjen lenger... Verst på kvelden. Da ser eg høygravid ut!! Men eg har alltid slitt med mye luftsmerter i magen så mye kommer nok av dette. I

Natt hadde eg skikkelig

Luftsmerter. Håper ikkje det er farlig

For babyen...

Annonse

Jeg fikk mage i uke 12 jeg. Så det best på kvelden, men mange som så det da. Jeg er ganske lav, så ikke rart magen kom fort. :P Nå er jeg i uke 20 og har veldig stor mage. Greier ikke å skjule den på jobb hell under sykehjemsuniformen. :P

Det er vel innmari individuelt etter som jeg har erfart.. jeg har egentlig hatt mage leeeenge pga forstoppelse og oppblåsthet,spesielt da på kvelden etter at alle dagens måltider er fortært men ikke fordøyd;) men følte at jeg hadde babymage først i uke 15..Denne uken (16) har den plutselig blitt mye større!! Gøy å endelig se gravid ut:)

Annonse

er i uke 15, å det er ikke mye mage. kanskje litt rundere og hardere. Men det er kun på kvelden. Gleder meg til å få mage, eller mest til ul å se at alt går bra og kjenne den lille <3

Tittet faktisk igjennom bilder i går av magen (tok bilde ca hver uke i starten), og husker at jeg følte jeg hadde så mage i uke 14-15-16 ca.... hehe, ser jo nå at ingen andre hadde forstått det før jeg var rundt uke 20, da var det ei bittelitta "kule" der ;)

...men fortsatt ingenting iforhold til nå i uke 35...hehe.

Her kom magen såpass frem i uke 8 at jeg måtte si ifra på jobben. Nå i uke 21 er det mange som spør om jeg har lenge igjen... Veldig irriterende å hele tiden høre at man er stor. Jeg er bare 160 cm høy for pokker! Hvor skal ellers alt gjøre av seg??? Hmpf! Ja, ok da. Jeg er litt "rund i kantene" ellers også, men ikke mer enn str 40. Driter i det. Nyt magen uansett om den er stor eller liten. Alt er like riktig, og alle er forskjellige. Noen har ikke mage før helt på slutten, noen har med en gang. Og noen får ikke før i midten. Sånn er det bare.

Jeg er førstegangs gravid og er 21+4 på vei, og har enda ikke fått mage. Tror det varierer veldig fra person til person. Noen ganger er jeg veldig oppblåst, men det er nok ikke babyen. På morgenen når blæra mi er full og jeg ligger på ryggen kan jeg se en bitteliten mage, men det er ikke noe noen andre legger merke til.

Du får nok mage tidsnok. Jeg gleder meg såå til man kan se det, men prøver å huske at når magen er gigantisk kommer jeg til å savne denne tiden :P

Jeg er vel rundt uke 18 og her syns det om jeg har tettsittende genser eller t-skjorte :P Jeg som trodde det bare var all maten jeg hadde spist som hadde lagt seg der, men ser her på tråden at jeg er normal! Jippi :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...