Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Navnet ofentligjøres snart på nyhetskanalen...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Sofia kanskje Margrete Elisabeth Veit ikke jeg
Lady lovely locks Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tror de kommer til å bruke både Silvia og Viktoria Mor til Daniel heter Anna Kristina Eva, tipper de bruker Kristina, som er et mye brukt prinsesse navn i Sverige, og sikert et navn til...
Lady lovely locks Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Nå er det offesielt: Estelle Silvia Ewa Mary
Lady lovely locks Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes det var flott. Estelle er kjempe fint og spesielt og det er jo det hun kommer til å bli kallt. Mor til Viktoria heter Silvia og stiste navnet til danielsmor er eva, mary vet jeg ikke. Men tommel opp fra meg!
LoveDove Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Altså, de tre siste er forsåvidt ok. Estelle syns jeg er helt horribelt. :S
pinoisme Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Tenker det er et navn som ikke vil slå så godt an her i Norge, hehe. Ikke et navn som høres "stødig" ut akkurat. Jeg synes det var gøy de ikke valgte de mest opplagte (kjedelige) navnene. Synes ikke Estelle er grusomt, men det er heller ikke en favoritt eller noe jeg ville brukt. Men Bernadotte-slekten har jo franske aner da, og Estelle Bernadotte klinger fint sammen i det minste. Silvia og Ewa er forsåvidt naturlig. Jeg liker Mary, men skjønner ikke hvor de har det fra. Litt rart navn, synes jeg, men gøy med en overraskelse. .
Leirha Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 tipper Estelle stiger på den svenske navnetoppen..Så følger Norge etter, som vi alltid gjør. Syns navnet var helt OK btw.
Nummer tre <3 Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Om et par år kommer vi sikkert til å digge Estelle vi også, hehe
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Victoria selv heter jo Victoria Ingrid Alice Desire, så de har tradisjoner med mange navn
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Huff, tenker på manageren til Joey i Friends. Ante meg at de kom til å slå til med noe jalla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå