Gå til innhold

Denne gangen skal jeg bestemme......

Anbefalte innlegg

Nå har gubben trompet igjennom viljen sin fire ganger, nå er det min tur. Gitt han beskjed om at det blir David Kristoffer eller Maria Andine. Synes de er fine navn jeg og samtidig navn fra slekta det også, som alle de andre 4 har :)

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912568-denne-gangen-skal-jeg-bestemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han har bestemt navn på de fire foregående er det vel din tur nå.... :)

Pene navn - muligvis litt tungt med Maria Andine siden Maria slutter på samme bogstav som Andine starter med. Men om dere ikke bruker begge navn i daglig tale er jo ikke det en stor ting.

Andine er mellomnavnet til bestemoren til min mann. alma andine :D Han vil at vi skal bruke andine og jeg synes det er pent også. Silje,Ida,Maria,Amalie er av forslagan hannes :S

Men det blir gutt. Kristoffer er populært i slekta vår, og som dere sier smaken er som baken, den er delt i to. Synes navnene blir finere og finere når jeg grubler mer over de :D

Annonse

David Kristoffer er fint :) Jeg ville skrevet David Christopher eller David Christoffer, ettersom David er såpass internasjonalt og ikke "typisk norsk" som skrivemåten Kristoffer. Men det er bare min mening :)

Maria er nydelig! Andine er søtt, men blir fort at man sier Mariandrine, siden det blir a+A (Maria Andrine)

Uansett er Maria mye finere enn Marie, synes jeg!

Maria Adriana

Maria Adriane

Maria Aline

Maria Evelina

David Christopher likte jeg:)

David Nathaniel?

David Kristoffer er fint :) Jeg ville skrevet David Christopher eller David Christoffer, ettersom David er såpass internasjonalt og ikke "typisk norsk" som skrivemåten Kristoffer. Men det er bare min mening :)

Maria er nydelig! Andine er søtt, men blir fort at man sier Mariandrine, siden det blir a+A (Maria Andrine)

Uansett er Maria mye finere enn Marie, synes jeg!

Maria Adriana

Maria Adriane

Maria Aline

Maria Evelina

David Christopher likte jeg:)

David Nathaniel?

nathaniel er helt uaktuelt :S halve slekta heter det.

vi har vakla litt på jentenavn. silje,ida etc er også nevnt.

Men tror det blir gutt denne gangen også, og håper i grunn på det ettersom alt av jenteklær er solgt mens vi har gutteklær etter poden

det er mye fine navn å velge mellom. vi bruker bare første navnet vi :) andre er bare som bonus. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...