Gå til innhold

Antall profilvisninger og hvem som har vært der...

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke antall profilvisninger på profilen min. Det ser ut som antallet går opp med minst én hver gang jeg har vært der inne. Blir det regnet med alle de gangene jeg selv er inne på den også?

Og ikke liker jeg noe særlig at det synes hvem som har vært der, for da betyr det at andre også ser når jeg har vært hos dem, og det synes jeg er en svært unødvendig funksjon på et forum hvor de fleste ønsker mest mulig anonymitet.

Fortsetter under...

Gjest Morn du

Men altså, jeg er innom profilen dann og vann. Men la meg si at det var 113 sist jeg var der, og plutselig var det 122. Uten at det er noen forskjell på hvem som har vært der. Ikke at det er et problem, men lurer litt. Teller den hver gang jeg trykker på varsel og? Ofte kommer jeg inn på en lang side med alle varslene og får ikke bort den lille røde firkanten med varsel.

Men må den ta med hver gang man selv er inne på profilen?

Det er noen begrensninger i den tekniske løsningen vi bruker (det er det i alle tekniske løsninger), så jeg tror ikke det er mulig å gjøre om på innstillinger så bare andre besøk enn deg selv teller på antall visninger der. Kan sjekke det med de som bygger siden teknisk, for sikkerhets skyld.

Hvis du ikke få vekk den lille røde firkanten med varsel, kan du trykke på knappen nederst på varselsiden der det står "Merk alle som leste" - da skal den ihvertfall forsvinne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...