Gå til innhold

Hvis dere kunne velge;når vil dere føde? På termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil føde 3 dager over termin, for da blir min mor 50 =) Da jeg skulle fortelle henne at hun skulle bli bestemor, la jeg hånden hennes på magen min og sa jeg hadde laget 50-årspresang til henne =) Hun begynte selvfølgelig å gråte! =)

Fødte en frisk og fin gutt 36+0 sist og det gjorde ikke noe og slippe da :-P. Så om alt er like bra, så håper jeg på samme :-). Men frøknea kommer vel når hun kommer :-P

Annonse

Har planlagt KS ei veke før termin, og syns det er heilt topp. Men sjølvsagt, -det er jo ingen garanti for at fødselen startar av seg sjølv før den tid. Men KS blir det uansett pga 2 KS før.

Sist fødte jeg 5 dager før termin, og jaggu var ikke "klumpen" 4600g ....... Hadde en normal fødsel sist (og uten epidural eller andre smertelindringer.. puh)... Så tror nok storebror har banet vei for lillesøster :)

Men må si jeg har skrekken for å gå over termin, dersom babyen er enda større enn storebror.... Har hørt at baby nr 2 ofte kommer tidligere enn førstemann, og at vekta ofte viser mer... Dilemma!

Heldigvis skal jeg på oppfølging på sykehuset for å vurdere størrelsen på barnet i god tid før termin - mulig det blir keisersnitt, selv om jeg egentlig helst vil føde naturlig.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...