Gå til innhold

Hvis dere kunne velge;når vil dere føde? På termin?

Anbefalte innlegg

Jeg ville valgt to uker før termin, det hadde vært perfekt!

Men selvsagt, det må jeg jo si, lillesnupp får lov til å komme akkurat når hun vil. Det velger hun fint selv gitt.

Håper selvsagt ikke på overtid og igangsettelse, det må være litt av en tålmodighetstest. Men........det er leeenge til sommeren!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Det høres kanskje rart ut, men omtrent i ukene 34-36 hadde vært fint.

Sist kom det et perfekt lite mini-jentebarn ut i uke 34, frisk og sunn, og har ikke vist noen tegn senere på for tidlig ankomst. Men aller helst vil jeg at det denne gangen skjer mer til riktig tid, med mindre komplikasjoner, og at jeg hadde fått oppleve en mer naturlig fødsel. Men helst ikke over termin, for det tror jeg er kanskje ett av mine største mareritt. :)

Jepp to uker før termin hadde vært mitt valg.

Jeg er skitredd for at frøkna skal bli like stor som storebror som var 4250 13 dager på overtid. (overtid etter termindato)

Annonse

Jeg ville født 1 uke etter termin, da får jeg litt tid til å hente meg inn etter avsluttet studie, som er 10 dager før termin.

Tror det hadde vært godt for meg å fått den tiden å konsentrere meg om KUN babyen i magen og litt forberedelser..Men også få en pust i bakken..RImelig intenst dette.

På termindagen, så jeg får utnyttet permisjonstida maks :-) Sist ble det 35+0 og det vil jeg for alt i verden unngå denne gangen (hun var ikke ferdig ruga da), så jeg er takknemlig for alt etter uke 37, og helst slik at jeg ihvertfall får noen permisjonsdager hjemme først.

Håper på ei uke eller to før termin.. Da rekker vi å komme oss litt og kan feire nasjonaldagen med alle tre barna. Har termin 14. mai og får store barn som er "overmodne" ved termin, så jeg ville vært veldig fornøyd i så tilfelle..

Så lenge jeg ikke får før uke 37, og ikke går så langt over at jeg må settes i gang så er det meste ok.

Det aller beste hadde vel egentlig vært 1-2 uker før termin, for jeg skal i konfirmasjon til min bror på termindato. Vil heller ha med en 1 uke gammel baby enn å være sprekkeferdig... ;)

Annonse

Vet ikke om jeg skal tørre å drømme :D (Gikk 10 dager over sist... Og da ble jeg satt i gang...)

MEN: Alt fra 2 uker før termin og fram til termin dato hadde vært HERLIG!!!!!!! Overtid er GRUUUUUSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg håper inderlig på terminen 29. august ellers så blir det dårlig med barnehageplass neste år visstnok :( Har visst noe med før og etter august.

Jeg sjekket med barnehagekontoret i Nedre Eiker i går, og de hadde hatt mange plasser å tilby de som var født fra 1. september også.

Får jo satse på at 2012 ikke er noe spesielt baby-boom år, så ordner det seg helt sikkert. Jeg har termin 23 august, så er også fort i grenseland. :)

En uke etter termin hadde vært knall her i gården! Termin er 3.juni. Jeg har siste eksamen 31.mail -1.Juni og samboer har sin siste 5.Juni. Det hadde vært veldig godt å fått noen dager hvor vi bare kan fokusere på magen, forberedelser og glede oss :) <3

Tja, jeg ser for meg ca termin hadde vært ypperlig! :)

Ble flyttet 3 uker tilbake på ultralyd, så ny termin er 5.august. Barnehagen til storesøster stenger 16.juli (den dagen jeg starter permisjon), så jeg ser for meg at det hadde vært supert å hatt 2 uker hjemme med henne først, så skal hun på ferie til besteforeldrene frem til babyen kommer. Så da ser jeg for meg at det hadde vært fint med en ukes tid til å lade batteriene for meg og mannen - før babyen kom sånn rundt termin! :)

Jeg ser en liten sjanse for at jeg føder før termin mtp. at jeg ble flyttet så mye tilbake, meen jeg gikk 12 dager over termin sist - da da er vi omtrent på termin igjen ;)

Jeg fødte begge mine på menstermin! Perfekt ;) denne gangen er menstermin 3 dager før ULtermin, så det hadde vært perfekt! Men har hatt maserier siden uke 30, så det spørs vel litt om han ikke kommer litt før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...