Gå til innhold

Håper dette er de første graviditetstegnene... Flere som har som de tror er tegn?

Anbefalte innlegg

I går gikk jeg forbi en palle med spylerveske, og tenkte for meg selv.. Voldsomt som de luktet sitron... Kom i bila å tenkte... Hmmm ;) i dag luktet det surt i jobb bilen... Og røyken var nesten motbydelig i mårrest..

Fortsetter under...

Hei :).. jeg vet ikke med spylervesken og lukten i bilen, men med min minste jente røykte jeg (fem til positiv g.test) og en av grunnene til at jeg mistenkte graviditet var at røyk (og kaffe) smakte helt forferdelig.. såå, krysser fingrene for deg :)

Endret av Gutt<3Jente<3Spire

Jeg også! Luktet granbar på kontoret idag, og har lukta rare ting som ikke passer i noen dager. Og jeg som drikker mangemange kopper kaffe om dagen orker knapt to nå. Men det kan være kvalmen som gjør det...det veit jeg ikke. Krysser fingra for oss!! :)

Men i dag var røyken ok igjen... :P. Har egentlig en trang til å teste selv om det er alt for tidlig. Pleiet å gå ømmr pupper ca 5 dager før mensen.., men tror jeg skal ta en ALT for tidlig test i morgen... Er da bare 6 - 7 dpo... Og ja,, vet det er for tidlg.. Men kommer til å teste likevel ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...