Gå til innhold

Bærer du magen "høyt", eller "lavt", og hvordan stemmer det i forhold til kjønn?

Anbefalte innlegg

Dette er vel det eneste av "kjønnstegnene" som har stemt på mine graviditeter. Har tre gutter, og nå venter jeg i følge ultralyd ei lita tulle, og har skikkelig lav mage :) ser nesten litt rart ut :) men så lå hun også i litt sånn hengekøye stilling på ultralyden

Fortsetter under...

Annonse

Dette er vel det eneste av "kjønnstegnene" som har stemt på mine graviditeter. Har tre gutter, og nå venter jeg i følge ultralyd ei lita tulle, og har skikkelig lav mage :) ser nesten litt rart ut :) men så lå hun også i litt sånn hengekøye stilling på ultralyden

Hei!, eg og har 3 guttar og vente nå ei jenta:) spennande;) bere lavt dinna gongen...men det e nesten sånn at eg ikkje heilt å vågå å tru at nå e det ei jenta på gong;)

Har lav mage og venter ei jente :-)

Tegn jeg har på at det blir jente:

- Rundere i ansiktet.

- Kvalme

- Kviser.

- Humørsvigninger.

- Myke hender

Tegn på gutt:

- Struttemage.

- lav mage.

- kroppen føles stiv og klønete.

- Kinesisk fødekart.

- Drømmer. Dersom du drømmer du venter jente, er det ofte en gutt og omvendt. Jeg drømte/drømmer jente.

Altså 50/50 :-P

(http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article488081.ece)

Jeg har samme "problem" Maria Elisabeth, klarer ikke helt Å tro det blir jente, så har bestilt 4d for å få det bekreftet, og da kan jeg love deg det blir kjolekjøping!! Så fantastisk hvis jeg får lov å oppleve en jente og <3

Jeg har bært veldig lavt begge gangene, har en jente fra før å venter nå en gutt... eneste forskjellen er at magen ikke er så bred denne gang... men så er jeg bare 23+2 så kan forandre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...