Gå til innhold

Klær for stilige, voksne, gravide damer med økonomisk sans?

Lioness

Anbefalte innlegg

Hei dere! Dette er vel en tråd som strengt tatt kunne vært startet inne i en av de andre forumene, men der er det så mange 20-åringer at jeg ikke helt føler diskusjonene treffer. Er straks 12 uker, og magen er allerede på vei. Tidligere enn jeg trodde! Elastiske skjørt og en litt stor cardigan skjuler det meste, samtidig som jeg får puste, men jeg kan og vil ikke gå i skjørt helt til september. Ergo - det må kleshandel til, men er ikke interessert i å bruke en formue på klær. Samtidig er det ikke snakk om å gå i joggebukser ute (gjør aldri det ellers, heller ikke nå!), og har en jobb der jeg må se litt presentabel ut. H&M har jeg blandede erfaringer med, og frykter at mammaklærne der blir sjaskete etter veldig kort tid. Er det noen av dere som har gode råd? Jeg skal nok klare å kjøpe meg en bukse eller to med grei fasong. Men hva med alle de andre klærne? Jeg oppdager nå ulempen med å stort sett gå i kroppsnære plagg - det er jo ingenting som kommer til å passe om en måned eller to - bortsett fra de omtalte skjørtene og noen jakker som ikke trengs å kneppes. Hørt om/erfaring med belly belt (?). Hvordan fungerer det? Ellers gleder jeg meg over at kvalmen gradvis avtar, og venter med spenning på UL på Riksen om en drøy uke. Da kan vi forhåpentligvis slippe nyheten med et brak!

Fortsetter under...

Hei dere! jeg var i Amsterdam denne uka og da oppdaget jeg et klesmerke som heter Noppies. Veldig fine ting og deilig kvalitet. Prisen er ikke helt H&M, men ok syns jeg. Selv sender de ikke til Norge, men det er en del nettsteder som fører merket. Størrelsene er litt store når det gjelder kjoler og tunikaer.

Hei! Takker for tips. Jeg har bestilt fra nettbutikker før, men nesten alltid har jeg måttet returnere klærne. Rett og slett blitt litt gammeldags - vil prøve klærne før jeg kjøper dem. I går kom jeg meg omsider til Svangerskapet på Majorstuen - butikken som var hinsides enhver studentlommebok for 17 år siden, og jammen var det ikke en del fint der, og litt vanskelig å se om prisene hadde økt i det hele tatt..... Siden vi fremdeles venter på svar på duotesten (UL fredag som kommer), turte jeg ikke kjøpe en av de fine buksene der (litt irrasjonell overtro her i gården, gitt). MEN - jeg kjøpte et Bellaband (http://www.mammatrend.no/ds_product_info.php/products_id/245) - og voila! Gamlebuksene sitter som støpt! Mulig jeg slår inn åpne dører med å tipse om dette, men kan det være til nytte for mer enn bare meg, så er det verdt det :-) Ha en fin dag, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...