Gå til innhold

Er snart 19 uker, kjenner dere liv i magen?

Anbefalte innlegg

Er andregangsfødene i uke 18+3, å går og kjenner etter liv etter den lille i magen.. Men har ikke følt eller kjent noe som helst enda. Hvordan er det med dere?

Begynner å bli bekymret.. Både gru/gleder meg til ordinær ultralyd nå på tirsdag som kommer.

Fortsetter under...

Har kjent dult siden ca uke 15, nå kjenner jeg henne hver dag og kan være heldig å kjenne henne på utsiden.

18+4 i dag. :)

Men det er så forskjellig om man kjenner eller ikke, kanskje du har morkake på fremsiden av livmor og da kan det drøye ganske så lenge før man kjenner noe.

Du kjenner det nok snart! :)

Det føles nok godt å kjenne liv ja!:)

Kjente ca liv i magen i uke 19/20 med førstemann, så får håpe snart jeg kjenner noe. Føler bare alle her inne på forumet kjenner så tidlig liv, men det er sant då du sier, vi er alle forskjellige:)

Jo takk for d! :) Ser du også har gutt 08, der har jeg også fra før:) Så er så spent på denne blir gutt eller jente, men det er egentligt det samme så lenge den lille er frisk:-) Gratulerer med jente i magen, gøy med en av hver!

Annonse

Ja, 08 gutt, tenk at de har blitt så store. Min blir 4 nå i mars og er en skikkelig tøffing for tiden, spidermanfan. ;)

Det var på tide med nr to nå og vi er så fornøyde med at vi nå skal få oppleve begge kjønn, det hadde jeg ikke trodd. :)

Lykke til så mye på tirsdag, du får oppdatere oss når du har sett vidunderet! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...