Gå til innhold

Vi vil ikke ha tilbakevirkende kraft på nick-endring

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Hvis man endrer nick fordi man har lagt ut noe som ikke var helt lurt, burde man ikke trenge å lage seg nye mail-adresser og en helt ny konto. Men nickendring nå endrer også nicket på alle innlegg tilbake til Jesus gikk i kortbukser, og det er virkelig ikke stilig. Samme med julenickene - det trenger ikke bli jul på hele min produksjon bare fordi jeg har julenick i desember.

Og når jeg sier VI så mener jeg selvsagt et rojalt VI.

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...
Gjest sug lut

Hei!

Dette er godt og gammelt men like aktuelt: hvis man vil skifte nick bør det være mulig å gjøre det fra dd og ikke på alt gammelt, ellers er det jo ingen anonymitet i nickbytte.

I tillegg ønsker jeg meg på vegne av brukere som har slettet seg at deres gamle innlegg ikke står som "gjest-NICK" men bare som "gjest" eller for den saks skyld "ingen bruker".

Fænsi ny logo du har fått, forresten :) !

Gjest sug lut

Jo det vil VI. Jeg ble veldig fornøyd da eg så at det hadde tilbakevirkende kraft.

Var litt tilbakeholden med å bytte nick nettopp fordi jeg tenkte at det ikke hadde hadde tilbakevirkende kraft.

Hvorfor det? Hvis nickbytte er nødvendig er det ofte fordi noen vet hvem du er - da kan jeg jo bare gå til de innleggene jeg husker du skrev, sjekke hvilket nick de nå står oppført med, og så vet jeg like mye.

Annonse

Hei igjen.

Da har jeg sjekket opp i denne, og det er dessverre ikke så mye vi får gjort her.

Så inntil en annen løsning kommer inn her, så blir det tilbakevirkende kraft ved endring av nick.

Sorry, folkens!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...