Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Har ei venninne i et forhold som alltid har en historie om at en eller annen mann har prøvd seg på henne. Det er kollega, gifte menn, mennene i vennegjengen vår, opptatt eller ikke, sjefen, ja det er mange. Hun er ei gjennomsnittelig flott dame (rundt 40år), verken mer eller mindre. For all del, hun er søt og hyggelig, men tro om hun ikke flørter selv hvis så mange prøver seg, altså sender ut feile signaler ....? Hun presenterer alltid dette med at det er ubehagelig og at hun er flau på konene tli disse mennene sine vegne osv. Jeg blir nesten redd for mannen min, hehe, tenker at hun må jo være uimotståelig for en hver mann. Ingen av mine venninner, uansett hvor attraktiv de er , hatt så mange sjekkehistorier.... Begynner å bli lei "sytingen" hennes, eller kanskje jeg er litt sjalu ? Så tenker jeg at hun kanskje har litt dårlig selvfølelse som må fortelle om episodene så og si hver gang vi møtes, det er snakk om maange episoder... Altså begynner å irritere meg litt, ville dere sagt i fra på en fin måte ?
lille-my-april Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har også en venninnne/arbeidskollega som er sånn. Der i mot er hun bare 18 år. Men hun høres ut til å være helt lik. Det er en skikkelig tålmodighetsprøve inni mellom...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Har ei venninne i et forhold som alltid har en historie om at en eller annen mann har prøvd seg på henne. Det er kollega, gifte menn, mennene i vennegjengen vår, opptatt eller ikke, sjefen, ja det er mange. Hun er ei gjennomsnittelig flott dame (rundt 40år), verken mer eller mindre. For all del, hun er søt og hyggelig, men tro om hun ikke flørter selv hvis så mange prøver seg, altså sender ut feile signaler ....? Hun presenterer alltid dette med at det er ubehagelig og at hun er flau på konene tli disse mennene sine vegne osv. Jeg blir nesten redd for mannen min, hehe, tenker at hun må jo være uimotståelig for en hver mann. Ingen av mine venninner, uansett hvor attraktiv de er , hatt så mange sjekkehistorier.... Begynner å bli lei "sytingen" hennes, eller kanskje jeg er litt sjalu ? Så tenker jeg at hun kanskje har litt dårlig selvfølelse som må fortelle om episodene så og si hver gang vi møtes, det er snakk om maange episoder... Altså begynner å irritere meg litt, ville dere sagt i fra på en fin måte ? Skulle tro vi hadde samme venninne, men min venninne er singel, ellers er det du forteller nøyaktig det samme. Jeg har konkludert med at min venninne har dårlig selvbilde og feiltolker det meste når det kommer til menn. Bare det siste året har hun vært involvert i minst 8 menn, som hun da finner feil med etter noen uker. Er vi på byen så er det "guuuud han ser på meg" omtrent 2 ganger i timen. Jeg gir henne ingen respons på dette mer, og dermed er hun ikke så ofte sammen med meg lenger, takk og lov får jeg vel si :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Ja tror også det har noe med feiltolkning av signaler å gjøre .. HI
Gjest Tullmusa83 Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Hm mitt speilbilde finnes altså. I hinde hårde dager som singel og desperat. Var det fast takst at jeg klagde på manglende drag mens mine venniner staig vekk kom trekkende med historier om gutter som hadde prøvd seg på meg, men at jeg hadde en unik evne til å snurre disse guttene rundt til de satt i venne fella. Lurer til dags dato på om de bare smigret selvfølelsen min eller om jeg hadde superskills når det gjaldt gentel men ubevist avisning.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Hm mitt speilbilde finnes altså. I hinde hårde dager som singel og desperat. Var det fast takst at jeg klagde på manglende drag mens mine venniner staig vekk kom trekkende med historier om gutter som hadde prøvd seg på meg, men at jeg hadde en unik evne til å snurre disse guttene rundt til de satt i venne fella. Lurer til dags dato på om de bare smigret selvfølelsen min eller om jeg hadde superskills når det gjaldt gentel men ubevist avisning. Hei, tror ikke jeg skjønte svaret ditt, mulig jeg er litt treg ? mener du at min venninner er speilbildet ditt ? tror i så tileffe ikke det er helt sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå