Gå til innhold

"Bollen i ovnen" sparker nedover!

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette har noe å si, men i forrige svangerskap hadde jeg morkaka over åpningen. Denne gangen har jeg den midt foran på magen. Jeg kjenner sparkene hele tiden, rundt omkring i hele magen, men jeg kan ikke huske at jeg kjente det så godt når hun sparket nedover. Det kjennes ut som om hun slår seg vei gjennomåpning og at jeg plutselig har en hånd eller fot inni der den ikke skal være ennå... Og plutselig treffer hun urinblæra, og jeg må knipe igjen. Er bare i uke 24, og det er en særdeles forunderlig følelse.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912355-bollen-i-ovnen-sparker-nedover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt likt som deg, hin dagen derimot på et toalett besøk fikk jeg oppleve det merkeligste - tørket meg mellom bena da jeg kjente sparket på utsiden (der nede) føltes det ut som haha, mest bisarre jeg har vært med om :-p

Annonse

Fik tips om denne linken da jeg spurte om noe av det samme på en annen tråd.

Kjenner det sparker nedover og innover. Blæra har vært utsatt en par ganger og har kjent merkelige spark mot min bak! Kjennes veldig rart ut det her altså, men det er jo sikkert normalt.

Har hatt en kake som har lagt rett ved eller over åpningen, men den har sikkert trukket seg oppover nå vil jeg tro....

Uansett er det rar følelse!

Jeg kjenner jeg blir helt rar i ansiktet når jeg snakker med folk og den lille plutselig bestemmer seg for å ta spensthopp med blæra og underlivet som utgangspunkt. Jeg får plutselig en "vopsi"-grimase. Men kan jo ikke bestandig avbryte fagsamtaler og jobbsamtaler med å forklare hvorfor, heller. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...