Gå til innhold

Jahaja??? Sorte hår på magen plutselig...

Anbefalte innlegg

Er 16 + 5 idag. Idag når jeg sto opp så hadde lille venn i magen oppgradert fra liten hybel til leilighet iløpet av natta. Babymagen kom over natta... Utrolig rart.. Men veldig koselig :) MEN ved nærmere ettersyn ser jeg til min store skrekk noen sorte fjonhår nedfor og rundt navelen :( håååper det er helt normalt.?? Syntes bare det var veldig usexy rett og slett. Og det er vell ikke noe å gjøre med det...

Noen andre som har det sånn??? Pliiiz...

Fortsetter under...

Det er visst ganske så normalt :)

Jeg tror ikke du skal begynne å gjøre noe med det. - Det forsvinner nok når ungen er vel ute.

I mellomtiden får vi heller bare glemme skavankene som følger med graviditeten, og glede oss over nurket som vokser og gror :D

Det er visst ganske så normalt :)

Jeg tror ikke du skal begynne å gjøre noe med det. - Det forsvinner nok når ungen er vel ute.

I mellomtiden får vi heller bare glemme skavankene som følger med graviditeten, og glede oss over nurket som vokser og gror :D

Hehe håper det er som du sier - at de forsvinner etter fødselen ;)

Ble bare så overrasket!! Haha. Godt jeg ikke er den eneste :)

hoppe ut av dusjen i går, smurte inn magen å tittet meg i speilet. JADA DEN BERØMTE STREKEN HAR KOMMET hehe. men fint at jeg ikke ser så gravid ut,men streken,ja den måtte jo komme :P

Her er det både strek helt fra mellom brystene og helt ned, og hår på hele magen. Bare de akkurat rundt navlen som er mørke, men har hår på hele magen:) går sikkert over:) tenker at det finnes andre tider i livet å være sexy på:) vi får ta det igjen når mini er ute og vi får barnevakt:)

Annonse

Har endt opp med mørkere hår-stripe tvers nedover magen selv, og på bilder ser det ut som denne såkalte hormonstripen, lite kjekt :-p Men ingen strekkmerker eller noe annet i huden enn så lenge, så får vel heller overleve denne forvandlingen av hårfargen.

Det er normalt for brunetter.. Fikk disse sist og, forsvant noen få uker etter fødsel men nå er de tilbake ! :-) Kom så fort testen lyste ut . hehe... IKKE Napp dem. Da risikerer du å ha de der for alltid i stede for bare disse 9 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...