Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg driver å skal kjøpe meg en blokkleilighet. Den har kun et soverom så planen er egentlig å kjøpe en sovesofa jeg kan bruke som er i stua. Men nå vurdere jeg å kjøpe to så jeg også kan ha en på balkongen. Jeg elsker å ha det kaldt når jeg sover og i tillegg er det jo ingen som kan se at jeg sover der.. Er det helt teit ? Kan i hvertfall ikke si det til noen om jeg gjør det, må jo tro jeg er gal!! =p
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Glemte å skrive at barnet skal ha soverommet da.. hl
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Hadde syntes at det var litt merkelig.. Hadde i tillegg savnet et eget soverom selv. Og det kan bli ganske kaldt om vinteren.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Tenker bare på sommeren. Det soverommet som er det blir alt for trangt om jeg skulle hatt senga mi + senga til barnet. Da måtte vi dele seng hver natt og det tror jeg kan bli litt dumt kanskje? Ja det er jo litt rart da.. hl
It's all about me Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Ser da ikke noe i veien med det. det finnes da alltid de som sover på balkongen året rundt. Men får du morgensolen mot deg kand et ble ganske tett og kvalmt hvis du ikek åpner opp litt om sommeren. Innglasset balkong blir lett et drivhus. En annen ting er at du bør sjekke at balkongen er vanntett. Jeg bodde i høyblokk med innglasset balkong. Halvparten regnet det inn på, innkludert vår. Og til sist, jeg hadde ikke kjøpt sovesofa, men brisk.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Brisk? Hva er det ? Tror ikke det renner vann inn der. Det ble innbygd i hele blokka for to år siden og ligger teppe på gulvet som i hvertfall ikke er skada. Men får se da =p hl
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Naboen min gjør det. Ikke noe problem det sier hun
Gjest sug lut Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 (endret) De fleste barn elsker å sove i foreldrenes seng, så om barnet er ungt nok ville jeg heller satset på å dele soverom en stund, og holdt stua og balkongen som oppholdsrom uten sengetøy etc. Kjenner en som har gjort det sånn (barnet er sju) og de har det kjempekoselig - hvis ikke du har tenkt å ha med pulekompiser hjem men da får dere ha dere i stua, rett og slett.... Endret 23. februar 2012 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Ja muligheten er jo der for å dele soverom, men syns jo det er litt dumt å sette bort senga til barnet da. Endelig fått stor seng liksom, også skal han plutselig ikke bruke den mer.. men får se hva det blir til. Godt det er fler som sover på balkongen da ehehe.. hl..
Gulosten™ Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Tror heller jeg ville hatt sovesofa i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå