Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff.. er ikke lett aa vaere "ufrivillig" barnløs! Jeg hater aa vaere i den boksen...

skjønner godt hva du mener med den røyken... naa har jeg holdt meg unna siden nytt aar, men de andre forsøkene har jeg røøyka i mellom, og slutta ved hvert insett...

ruger du naa... jeg bare venter paa spraying! OG dagene gaar veldig sakte! spesielt med influensa! :(

Eg og e røyker å kjenne at røyken komme meg nærmere under prøvingen. Denne helga er siste røyke helga mi før medisin oppstart å har bestem meg for å slutte:/ kjenne eg tenke mye på de:)

ruger ikke enda,men blir vel fredag eller mandag tror jeg at d blir insett.

ikke lov å røyke spise sundt trene masse....det ble liksom nok nå.

kjøpte meg en pk. kent white. e nesten ikke nikotin i, e va så sur her, at d va nok best e fikk ta me en.

men e kan jo ikke røyk, ikke rart d her ikke går :-( blir så masse negativt ja....må bare ha d ut.

er ikke noe problem for meg å slutte når jeg må,men skal dette gå. kan jeg ikke røyke en nå og da

eg og har vert røyker men sluttet i August men kjenner nå at trangen er stor når jeg nettopp fikk negativt resultat på første innsett.. ER enda et lite håp siden testdag er lørdag men det er jo så lite sansynlig når den var helt negativ i dag

Annonse

slutta også å røyke te nyttår, siden sprøytestart har jeg vært så kvalm og svimmel, så da går det fint uten egentlig, men ukene før konsultasjon var helt grusomme, værste hormonbomba og hadde bare lyst på vin og røyk!!! vurderer ha en 10 pakning i beredskap om jeg tester negativt.....:( huff skal jo ikke tenke sånn egentlig, men er redd for å bli helt knust da....

[quote name=Metti ;)' timestamp='1330011269' post='144024821] eg og har vert røyker men sluttet i August men kjenner nå at trangen er stor når jeg nettopp fikk negativt resultat på første innsett.. ER enda et lite håp siden testdag er lørdag men det er jo så lite sansynlig når den var helt negativ i dag

håper for deg!!!!!

[quote name=Metti ;)' timestamp='1330011269' post='144024821] eg og har vert røyker men sluttet i August men kjenner nå at trangen er stor når jeg nettopp fikk negativt resultat på første innsett.. ER enda et lite håp siden testdag er lørdag men det er jo så lite sansynlig når den var helt negativ i dag

håper for deg!!!!!

krysser fingre å tær:-)

håper for deg!!!!!

krysser fingre å tær:-)

takk for det men sjansen er jo realtivt lite da. Men eg var ikkje forberedt på at eg sko ta det så tungt når det ikke gikk veien.

jeg er ikke gravid før det er 2 forbaska streker på "negativ-viseren". har satt alt annet til side gjennom 4 år prøving, så jeg røyker fordi jeg syns jeg fortjener det...

innser nå at jeg må ha en dårlig dag i dag.. nekter å tro at jeg er så bitch til vanlig.

hehe, ja men det er ikke så enkelt,

lurer bare på om røykinga fram til den positive testen kommer er avgjørende??

jeg får jo positive tester,men de varer jo ikke mange dagene. baaah. storken kom til oss

Annonse

[quote name=Metti ;)' timestamp='1330065287' post='144026334]

Hvordan holder dere motet oppe ? Jeg datt helt i kjelleren når første forsøk ble negativt

Det lurer jeg også på egentlig, synes jeg klarer

det forbausende bra., men har mine utbrudd her inne noen ganger da.

sist gang skjønte jeg det var kjemsik, så da gråt jeg ikke engang.....men røkte gjore jeg...:P

Når vi prøvde på egenhånd og ikke fikk det til, ble jeg lei meg. Når vi prøvde med pergo og ikke fikk det til, ble jeg skuffet. Når vi prøver med assistert befruktning og ikke får det til, blir jeg sint...fornærmet på naturen som ikke oppfyller vårt ønske.

Men jeg lener meg på at "alt skjer for en grunn". Finner mye trøst i det, selv om jeg ikke aner hva grunnen er.. Men jeg vet at når småen en dag kommer, vil den den bli elsket høyere enn alt i verden, og vi kommer til å bli verdens mest overbeskyttende foreldre. Pokker hvor jeg gleder meg:)

D blir vår tur. Snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...