Gå til innhold

Noen fra Haugalandet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så kjekt å se "naboer" her!

Jeg bort også på fastlands-Karmøy og har termin 14.07, venter en liten gutt (skal ha KS et par uker før).

Har to jenter fra før på 5 og 6 år :-)

Har dere barn fra før eller er dette den første?

Så kjekt å se "naboer" her!

Jeg bort også på fastlands-Karmøy og har termin 14.07, venter en liten gutt (skal ha KS et par uker før).

Har to jenter fra før på 5 og 6 år :-)

Har dere barn fra før eller er dette den første?

Hei igjen kjære naboer:)

Jeg har to store gutter fra før, som blir 12 og 16 i sommer. I tillegg har jeg tre bonusbarn fra 11 til 17. Vi gleder oss veldig til familieforøkelsen!

Så kjekt! Skikkelig stor familie! :-) kanskje vi treffes på føden ;-)

Ja, kanskje det:) Men da tror jeg kanskje du må bli liggende noen dager .... Sikter meg inn på den 07.07:) Forrigemann kom 10 dager før, så jeg håper på noe sånt denne gangen også!

Nr 3 her også! :-) jente på 8 år og gutt på 2 år. Tror det bor ei lita jente i magen denne gongen! :-) får muligens vite det på mandag!

Til dere som har vært på ordinær ul, tok dere med urinprøve? Har heilt glemt ut fra sist! :-)

Annonse

Hadde vært gøy med et treff ut på våren! :-)

Jeg var på UL, og jeg venter ei lita jente! :-) <3 så i dag var storesøster og jeg å handlet litt rosa!! Så mye fint det er til jenter! :-) Ny termin er 3 august.

Er det bare meg som sliter med å kjøpe mammaklær? Hvor går det an å kjøpe uten om H&M i Haugesund? Noen som vet? Heldigvis er det en del vide topper i vanlige butikker.

Fant forresten en del kjoler/tunika på salg på Vivickes på Amanda :-)

Før i tiden var det en butikk i sentrum som het Viva eller Vida, som solgte mammaklær, men vet ikke om de eksisterer ennå...

Sliter også med å finne mammaklær, H&M har dårlig utvalg!

Men som du sier er moten heldigvis i vår favør - kjøper mye gensere på Vero Moda og BeYoung, men bukser er det værre med...

Før i tiden var det en butikk i sentrum som het Viva eller Vida, som solgte mammaklær, men vet ikke om de eksisterer ennå...

Sliter også med å finne mammaklær, H&M har dårlig utvalg!

Men som du sier er moten heldigvis i vår favør - kjøper mye gensere på Vero Moda og BeYoung, men bukser er det værre med...

Hei!

Tror den butikken het La Vida, men den er bort ja. De skal visstnok selge på nett, men det har jeg ikke sjekka. H&M er nitriste greier. Mammaavdelingen ligner på sparkjøp eller noe slikt...;)

Hei på dere, igjen!! :) Formen er så redusert at bim blir nedprioritert :P

Termin 14. august! Så er 16+4 i dag, og det er min første!

Har nå bestilt min første jordmortime, og har fått "tildelt" Hildegunn, som jeg har hørt MYE ymse om....noen som har gått til henne?? Eller vet om andres erfaringer der?

Gleder meg bare til jeg orker å glede meg over svangerskapet, men har en følelse på at jeg ikke er en av dem som syns graviditet er så fryktelig spennende :P

Hei på dere, igjen!! :) Formen er så redusert at bim blir nedprioritert :P

Termin 14. august! Så er 16+4 i dag, og det er min første!

Har nå bestilt min første jordmortime, og har fått "tildelt" Hildegunn, som jeg har hørt MYE ymse om....noen som har gått til henne?? Eller vet om andres erfaringer der?

Gleder meg bare til jeg orker å glede meg over svangerskapet, men har en følelse på at jeg ikke er en av dem som syns graviditet er så fryktelig spennende :P

Jobber hun på Norheim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...