kaklemor Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg og mannen fortalte det til familie i går og i dag Foreløpig blir det kun familie som vet, så annonserer vi det til venner om et par ukers tid Det er så gøy <3
Elsa88 Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Ja, gleder meg masse til å fortelle familien vår, men blir ikke om 2 uker
Maammaa Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Så gøy å spre gode nyheter Vi fortalte det til familien i går - vet at det er alltfor tidlig, men jeg vil uansett ha familien der om noe skulle skje (krysser fingre for at alt går fint) Har sååå lyst å fortelle det til alle, men må nok holde på vår lille hemmelighet en stund til Veldig godt å ha dere her - så kan jeg iallefall dele det med noen
Elsa88 Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har fortalt det til noen, har 2 stk på skolen som vet det og noen på jobben. Men har ikke fortalt det til sjefen enda, må blir snart til det å Hvor langt er du på vei da? Det er godt å ha forumet her, kan spør og dele dine erfaringer til de som har nettopp blitt gravide
kaklemor Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har fortalt det til noen, har 2 stk på skolen som vet det og noen på jobben. Men har ikke fortalt det til sjefen enda, må blir snart til det å Hvor langt er du på vei da? Det er godt å ha forumet her, kan spør og dele dine erfaringer til de som har nettopp blitt gravide Jeg er i 6 uke nå, så har god tro på at dette går bra:) Ja, er gøy å dele gleden og om noe skulle skje så vet dem det uansett:)
Elsa88 Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang
kaklemor Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang Ja, jeg eser ut av oppblåsthet:p og er steinhard i magen, spiser mer enn til vanlig og har VELDIG ømme nipler! Så satser på dette går bra
nurkisimaven Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Fortalte det til dem på jobben pga at jeg er mye sliten!! familen får vite om5+ 6 uker<3 lenge men verdt det
Elsa88 Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang Ja, jeg eser ut av oppblåsthet:p og er steinhard i magen, spiser mer enn til vanlig og har VELDIG ømme nipler! Så satser på dette går bra Her også, helt de samme symptomene. Er så oppblåst om kvelden at jeg tar på meg nattklærne kl. 19 Jeg har alltid ligget naken i sengen, men nå så må jeg ha nattklær på siden niplene er så ømme at lakenet irriterer dem. Ikke godt
kaklemor Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang Ja, jeg eser ut av oppblåsthet:p og er steinhard i magen, spiser mer enn til vanlig og har VELDIG ømme nipler! Så satser på dette går bra Her også, helt de samme symptomene. Er så oppblåst om kvelden at jeg tar på meg nattklærne kl. 19 Jeg har alltid ligget naken i sengen, men nå så må jeg ha nattklær på siden niplene er så ømme at lakenet irriterer dem. Ikke godt Ja, merker det stort sett ikke når jeg skal legge meg men når jeg skal dusje! Synes synd på puppa(",) Heh:) Jeg sover ikke m klær selv nå siden jeg er så heldig å våkne midt på natten med min gode venn; hetetokt:p
nurkisimaven Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må alltid på do tidlig om morran... plagsomt!!!!!!!!!
kaklemor Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2012 Jeg må alltid på do tidlig om morran... plagsomt!!!!!!!!! Jeg og:-P Jeg tar sånn gravid dose m folat, tran ol .. Må ta dem på kvelden heretter for usj ! Jeg gulper alt mulig=-O
nurkisimaven Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Har ikke vørt like flink med tran jeg da. Speeent på om jordmor har utstyr for å høre hjertelyden<3
Elsa88 Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang Ja, jeg eser ut av oppblåsthet:p og er steinhard i magen, spiser mer enn til vanlig og har VELDIG ømme nipler! Så satser på dette går bra Her også, helt de samme symptomene. Er så oppblåst om kvelden at jeg tar på meg nattklærne kl. 19 Jeg har alltid ligget naken i sengen, men nå så må jeg ha nattklær på siden niplene er så ømme at lakenet irriterer dem. Ikke godt Ja, merker det stort sett ikke når jeg skal legge meg men når jeg skal dusje! Synes synd på puppa(",) Heh:) Jeg sover ikke m klær selv nå siden jeg er så heldig å våkne midt på natten med min gode venn; hetetokt:p Hetetokt har jeg ikke men det er fordi jeg er en levende varmovn fra før, slik at jeg er vant med varme
kaklemor Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2012 Jeg kom akkurat i uke 7 idag, og alt er bra. Uvelheten er her så må nok være bra til der inne Ja det er greit at noen vet det. Trengte godt de som viste det sist gang Ja, jeg eser ut av oppblåsthet:p og er steinhard i magen, spiser mer enn til vanlig og har VELDIG ømme nipler! Så satser på dette går bra Her også, helt de samme symptomene. Er så oppblåst om kvelden at jeg tar på meg nattklærne kl. 19 Jeg har alltid ligget naken i sengen, men nå så må jeg ha nattklær på siden niplene er så ømme at lakenet irriterer dem. Ikke godt Ja, merker det stort sett ikke når jeg skal legge meg men når jeg skal dusje! Synes synd på puppa(",) Heh:) Jeg sover ikke m klær selv nå siden jeg er så heldig å våkne midt på natten med min gode venn; hetetokt:p Hetetokt har jeg ikke men det er fordi jeg er en levende varmovn fra før, slik at jeg er vant med varme Hehe:-)
Elsa88 Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM
kaklemor Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 24. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM Bruker å være varm og god selv, men disse hetetoktene er noe rare greier:p
Elsa88 Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM Bruker å være varm og god selv, men disse hetetoktene er noe rare greier:p Håper ikke jeg får det, da hadde jeg slitt
kaklemor Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 24. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM Bruker å være varm og god selv, men disse hetetoktene er noe rare greier:p Håper ikke jeg får det, da hadde jeg slitt Hehe Ja, er ikke trivelig å våkne med innsnevret hår på toppen fordi jeg svetter så fælt:-P Varer vel ikke såååå lenge :-P
Elsa88 Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM Bruker å være varm og god selv, men disse hetetoktene er noe rare greier:p Håper ikke jeg får det, da hadde jeg slitt Hehe Ja, er ikke trivelig å våkne med innsnevret hår på toppen fordi jeg svetter så fælt:-P Varer vel ikke såååå lenge :-P Men for lenge lell
kaklemor Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #21 Skrevet 25. februar 2012 Samboeren kommer alltid inntil meg i sengen for å varme seg. Hvertfall på vinteren, for da er han kald som bare det, og legg seg atmed meg som er VARM Bruker å være varm og god selv, men disse hetetoktene er noe rare greier:p Håper ikke jeg får det, da hadde jeg slitt Hehe Ja, er ikke trivelig å våkne med innsnevret hår på toppen fordi jeg svetter så fælt:-P Varer vel ikke såååå lenge :-P Men for lenge lell Ja XD Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå