Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var hos jordmor for første gang i dag. Hun konstaterte det jeg fryktet; nemlig at jeg har bekkenløsning.

Hun ba meg kontakte lege for å få henvisning til fysikalsk behandling.

Hva har dere best erfaring med? Fysioterapaut eller?

Og er det i så fall noen som vet om en god fysioterapaut i Sarpsborg/Fredikstad område på bekken?

Hva om legen mener jeg ikke trenger behandling? Håper han henviser meg videre, ellers blir det veldig dyrt.

Eller gikk timen strålende. En erfaren jordmor som kunne svare på alle mine spørsmål :) Var fantastisk å høre det lille hjerte slå raske slag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912249-r%C3%A5d-om-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du skal ha gratis fysio.behandling må det stå: "bekkenløsning med gangvansker" på henvisningen fra lege. Noen navkontor er ikke så nøye på dette, men det skal egentlig stå med gangvansker. Jeg har god erfaring med kiropraktor, andre gang jeg har bekkenløsning.. Går til fysio for "trening" og kiropraktor for behandling. Treng ikke en henvisning til kiropraktor, må betale alt selv. Men det er virkelig verdt pengene! Hos fysio er det beste (etter min erfaring) er slyngtrening. Er også en del forskning med gode resultat med slyngetrening.. Lykke til i allefall :)

Her anbefaler jeg manuellterapeut. Det eneste som har hjulpet meg. Er som en kombinasjon av fysioterapeut og kiropraktor :) skal dekkes på lik måte som fysio. Lykke til!

Da skal jeg ha det i tankene hvis ikke behandlingen jeg får funker :) Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...