Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Normal Breasts Gallery, part 1 - pictures of different size and shape breasts. Women who have not been pregnant. Denne siden har hjulpet meg til å se at jeg slettes ikke har hengebryster i det hele tatt. Bildene viser normale bryster, der kvinnene ikke engang har hatt barn enda. Kanskje kan noen andre dra nytte av det også.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det var jo bilder av flate også.....Var du inne og så?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det var jo bilder av flate også.....Var du inne og så? Jepp. De ser like flate og stygge for meg som mine egne.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det er jo mange av dem der også. Det er også helt normalt. Poenget er at filmideealet finnes, men er laaangt fra gjennomsnittet og det som er normalen blandt vanlige folk. Det er lov å like seg selv som man er, og denne siden bør hjelpe til å forstå det.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Skulle så inderlig ønske at normale kropper ble vist mer i media. Folk har jo forvridde syn på kropp. Folk får faktisk sjokk når de ser det normale nakent. Ikke en pupp som går mot nord av silikon.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg synes de er nydelige alle som en. For et herlig mangfold det er blandt oss kvinner, om man bare fjerner de "helt like" klærne, sminken, og ikke minst frykten for å vise hvem vi er. Vi gjemmer oss jo, alle sammen. Prøver å klemme oss inn i en mal, som ingen egentlig passer i. Jeg likte disse bildene. Det er på en måte befriende å se hvordan vi egentlig ser ut, når pushupen ikke er med i bildet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det er jo mange av dem der også. Det er også helt normalt. Poenget er at filmideealet finnes, men er laaangt fra gjennomsnittet og det som er normalen blandt vanlige folk. Det er lov å like seg selv som man er, og denne siden bør hjelpe til å forstå det. Når man leser kommentarer til damene med flate pupper på siden, virker ikke som de er kjempefornøyd med dem akkurat... Og flere priser seg lykkelig for at kjæresten liker dem - noe som tyder på at de kanskje ikke hadde vært like positive hvis de var single og ikke fikk napp på grunn av mangel på bryst.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Nå har aldri jeg hatt komplekser for puppene mine, de er vel det eneste som fremdeles ser ok ut etter fire svangerskap Men jeg liker slike sider som viser frem kroppen som den faktisk er, ikke retusjerte fotomodeller.. Liker denne siden her veldig godt også jeg, så synd at jenter/kvinner skal ha så mange komplekser istedenfor å være stolt av det kroppene våre faktisk klarer prestere ved å ruge frem et helt nytt lite menneske. http://theshapeofamother.com/
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det er jo mange av dem der også. Det er også helt normalt. Poenget er at filmideealet finnes, men er laaangt fra gjennomsnittet og det som er normalen blandt vanlige folk. Det er lov å like seg selv som man er, og denne siden bør hjelpe til å forstå det. Når man leser kommentarer til damene med flate pupper på siden, virker ikke som de er kjempefornøyd med dem akkurat... Og flere priser seg lykkelig for at kjæresten liker dem - noe som tyder på at de kanskje ikke hadde vært like positive hvis de var single og ikke fikk napp på grunn av mangel på bryst. Og hva lærer vi av det? Jo vi lærer at det også er helt normalt å ha komplekser. Uansett fasong og størrelse. Du kan ha komplekser for noe jeg skulle ønske jeg hadde, og motsatt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det er jo mange av dem der også. Det er også helt normalt. Poenget er at filmideealet finnes, men er laaangt fra gjennomsnittet og det som er normalen blandt vanlige folk. Det er lov å like seg selv som man er, og denne siden bør hjelpe til å forstå det. Når man leser kommentarer til damene med flate pupper på siden, virker ikke som de er kjempefornøyd med dem akkurat... Og flere priser seg lykkelig for at kjæresten liker dem - noe som tyder på at de kanskje ikke hadde vært like positive hvis de var single og ikke fikk napp på grunn av mangel på bryst. Og hva lærer vi av det? Jo vi lærer at det også er helt normalt å ha komplekser. Uansett fasong og størrelse. Du kan ha komplekser for noe jeg skulle ønske jeg hadde, og motsatt. Sant. Naivt å si at alle kan være strålende fornøyd med hvilken som helst kropp, og at man kan lære seg å elske seg selv kun på egen hånd. Mesteparten av jentene på siden skrev om positiv oppmerksomhet fra kjæresten, noe som tyder på at komplimenter fra andre om utseende er viktig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Ingen nytte for meg med NULL pupper og flatt bryst. Dessverre Det er jo mange av dem der også. Det er også helt normalt. Poenget er at filmideealet finnes, men er laaangt fra gjennomsnittet og det som er normalen blandt vanlige folk. Det er lov å like seg selv som man er, og denne siden bør hjelpe til å forstå det. Når man leser kommentarer til damene med flate pupper på siden, virker ikke som de er kjempefornøyd med dem akkurat... Og flere priser seg lykkelig for at kjæresten liker dem - noe som tyder på at de kanskje ikke hadde vært like positive hvis de var single og ikke fikk napp på grunn av mangel på bryst. Og hva lærer vi av det? Jo vi lærer at det også er helt normalt å ha komplekser. Uansett fasong og størrelse. Du kan ha komplekser for noe jeg skulle ønske jeg hadde, og motsatt. Sant. Naivt å si at alle kan være strålende fornøyd med hvilken som helst kropp, og at man kan lære seg å elske seg selv kun på egen hånd. Mesteparten av jentene på siden skrev om positiv oppmerksomhet fra kjæresten, noe som tyder på at komplimenter fra andre om utseende er viktig. Liker at det faktisk viser at gutta er fornøyd uansett.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Gutter,-OG menn, er da fornøyd bare de får ta på de når de vil. Er det ikke sånn da? Og selv om det ikke gjør deg mer FORNøYD med puppene og se på denne siden, så kan det for mange iallefall virke betryggende og vite at man er NORMAL! Og bare det i seg selv kan være en lettelse. Skulle vært en liknende side som viste kvinnebryster med sykdommer også. Fåtallet merker brystkreft gjennom kuler, ofte er det andre symptom som dukker opp som gjør at man leter og finner kuler...Endring i brystets struktur, "appelsinhud", brystvorter som endrer fasong osv.... Man har jo biledgalleri over føflekker som er god- og ondartet..Hvorfor ikke over damepupper? Tror mange går rundt med litt frykt for å få nettopp brystkreft. Det er vel en "Lite farlig" sykdom blitt, men med STORE følger for den rammede uansett.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Gutter,-OG menn, er da fornøyd bare de får ta på de når de vil. Er det ikke sånn da? Og selv om det ikke gjør deg mer FORNøYD med puppene og se på denne siden, så kan det for mange iallefall virke betryggende og vite at man er NORMAL! Og bare det i seg selv kan være en lettelse. Skulle vært en liknende side som viste kvinnebryster med sykdommer også. Fåtallet merker brystkreft gjennom kuler, ofte er det andre symptom som dukker opp som gjør at man leter og finner kuler...Endring i brystets struktur, "appelsinhud", brystvorter som endrer fasong osv.... Man har jo biledgalleri over føflekker som er god- og ondartet..Hvorfor ikke over damepupper? Tror mange går rundt med litt frykt for å få nettopp brystkreft. Det er vel en "Lite farlig" sykdom blitt, men med STORE følger for den rammede uansett..... Nei, ikke alle menn liker alle pupper de kan ta på. jeg slet selv med å få "napp" siden jeg er nesten helt flat, uansett hvordan jeg kler meg. Selv om jeg er sexy kledd, sprudlende, glad og hyggelig, med god selvtillit. De mennene jeg har vært sammen med har hatt svært laber sexlyst med meg, samtidig som de aldri opplevde problem med eksene som hadde pupper...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 Åh, fabelaktig med mannepupper nederst pÅ side 3, han helt til høyre! De ligna litt pÅ mine, hans var større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå