Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg er 11+2 i dag, og oppdaget for første gang rosa utflod. Ble veldig redd nå! Er det noen som kan si meg om dette er farlig eller ikke?
Klikk Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Hei du! Dette trenger absolutt ikke være farlig i det hele tatt! Jeg har blødd litt sånn smått i nesteb to uker, er bare 6 uker på vei da, men fikk beskjed om at Hcg har fordoblet seg veldig fint likevel. Så var i hvert fall ikke derfor jeg begynte å blø Du kan jo snakke med legen din og kanskje få en skjekk. Kanskje de kan finne en åpenbar årsak til blødningene og ta en ul for å sjekke om slt står bra til! Hørt om mange som blør littt rundt deb tiden, synes ikke du skal bekynre deg. Du er jo snarr i 2. Trimester! heldige :)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Takk for svar! Jeg har nemlig vært syk i snart en uke, med høy feber og masse kraftig hosting. Til slutt måtte jeg krype til korset og ta meg noen paraceter også. Så jeg har vært veldig bekymret for at alt dette skal påvirke svangerskapet på noen som helst måte Det er nettopp det jeg har tenkt hele tiden At "heldigvis er jeg snart i 2. trimester". Så jeg hadde på en måte begynt å slappe mer og mer av, og ble derfor veldig redd nå. Jeg har også googlet rosa utflod i graviditeten nå, så jeg føler meg mer trygg Jeg har jo ingen smerter eller store blødninger (foreløpig.. Bank i bordet, og kryss i taket!) HI
Klikk Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det går som regel bra tror jeg, men skjønner at du blir engstelig Lykke til og nyt svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå