Gå til innhold

Gutten min sover i senga si!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og det har han gjort siden 20.00 med unntak av en oppvåkning på ca 20 minutter rundt 22, da sovna han igjen uten pupp. :D Jeg tenkte det ikke var noen vits i å legge meg før første nattmåltid, for det pleier aldri å gå mer enn 3 timer mellom selv om det er natt. Og her sitter jeg og venter enda. :)

Det er femte natta i egen seng nå, de andre nettene har det vært en god del skriking og byssing. Jeg har grudd meg skikkelig til å legge ham i egen seng, da han har vært avhengig av puppen for å sovne (og selvfølgelig våkner om han blir flyttet). Han har også hatt mange oppvåkninger i løpet av natta, hvor han måtte ha puppen for å sove videre. Jeg prøvde å vende ham av med dette først, men etter utallige forsøk som ikke førte et eneste lite museskritt i riktig retning, så måtte jeg bare få ham over i egen seng. Han har blitt så mobil at jeg følte det var veldig utrygt å ha ham i dobbelsenga.

Hadde egentlig ikke så mye tro på at han skulle klare å sovne uten pupp eller vogn, men dette går jo over all forventning. Har hørt han har våknet til flere ganger i natt, men han har sovnet igjen helt på egen hånd! Tør ikke å håpe at det skal fortsette å gå like bra sånn uten videre, men nå vet jeg i allefall at han KAN. :D

Endret av Hannah-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woaw- grattis! Bra jobbet av dere begge to:-)

Skrevet

Takk!

Han spiste 2.30 (våknet da jeg prøvde å legge meg), sovnet igjen helt frivillig og sov til 6, da flyttet jeg ham over i dobbelsenga, så sov vi til 8! Så utrolig deilig, jeg har i det siste måttet kjempe omtrent for hvert kvarter med ekstra søvn etter 5, og vært heldig om jeg fikk ham til å sove til 7 på den måten. Denne natten har vært som en utrolig deilig drøm...

Får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort dette før, han sover tydeligvis mye bedre alene. Men han blir litt kald da. Lurer på om jeg ødelegger for kveldsrutinen og det at han vet det er natt, hvis jeg tar på ham body og strømpebukse i ull i stedet for nattdrakt? Vi har dessverre ingen nattdrakt i ull, han har alltid vært så varm når han har sovet med oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...