Gå til innhold

2. gangs gravid og trodde tiden ville fly...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 23, eller no, og jeg tror jeg tørner gæern snart. Her går tiden saktere enn ... ett eller annet som går sakte... hjernen min, blant annet...

Jeg trodde egentlig også at tiden ville oppleves litt raskere nå, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare 4 mnd til med dette. Så ja, jeg også synes det går tregt! :)

Går vanvittig treigt :-P. Er 23 uker med 2. mann og er sååå utålmodig, syns det er så lenge siden jeg ble gravid (september), og sååå lenge til juni :-S. Trodde også tida skulle gå fort, men IKKE her i gården, gikk fortere med 1. mann :-P

Jeg vet ikke riktig. Jeg synes i grunn ukene flyr, likevel synes jeg det er ufattelig lenge til august. ;)

Jeg ble også satt tilbake nesten 3 uker på ul, så da ble det plutselig 3 uker til å vente...!

Nå er jeg i uke 17, og jeg kribler i fingrene etter å handle inn det lille vi trenger + litt til ;) Har såå lyst til å ordne istand babyrommet, og er nesten daglig inne der og kikker i kassene med bittesmå babyplagg og gleder meg til august.

Til forandring er det stille dager på jobb, og i dag ble jeg faktisk sittende å telle hvor mange arbeidsdager jeg hadde igjen før permisjon ;) Knis. Det var veldig mange ;)

Sist grudde jeg meg en del til fødselen og synes det var greit at det var lenge igjen. Gleder meg ikke nå heller, men vet hva jeg skal gjennom nå ihvertfal. Gleder meg til ul som også virker som en evighet til, leser uke for uke om babyen i magen og er veldig gravid om dere skjønner ;) hadde ikke trodd det, "alle" sier at andre gangen tenker man ikke så mye på alt dette og man får nesten litt dårlig samvittighet fordi man ikke "innvolverer" seg så mye i den voksende magen. Ikke sånn her gitt...

Er litt enig der. På en måte så flyr ukene, men samtidig virker det så utrolig lenge til sommeren... Det er nok fordi jeg vet hvor mye som skal gjøres før termin; praksis, skoleoppgaver og eksamener. Er vår første, så vi er veldig spente :) Synes egentlig at tiden før ordinær ultralyd gikk treigest... veeeeeeldig treigt. Etterpå har tiden gått mye fortere. Kanskje fordi jeg føler meg mer trygg nå :)

Tenk jenter, det er ikke lenge til vi får nurkene våre!

Annonse

Ja skjønner hva du mener :) Uke 22 nå og føles som en evighet til juli, men samtidig går ukene ganske fort egentlig. Er nr. 2 her og det at man ikke er like opptatt med hva som skjer til enhver tid stemmer for meg. Ikke leser jeg uke for uke og eneste grunnen til at jeg vet jeg er i uke 22 er for at jeg var til jordmor i går :P

Jeg sitter å venter på august selv. Dagene går seint, men ukene går faktisk ganske fort... men fortsatt leeeenge til august, å ganske fint for min del da vi ska bli færdig med oppussing av hus og alt, å har en hektisk sommer med masse dragrace stevner :-)

Plutseligbså sitter vi der med en baby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...