maya_81 Skrevet 22. februar 2012 #1 Del Skrevet 22. februar 2012 Omsorgsfull dagmamma på minde! Jeg er er 30 år gammel omsorgsfull dagmamma.Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider og har erfaring fra tidligere dagmamma jobber, skole, SFO, barnehage. Også har jeg erfaring fra mitt eget barn. Jeg holder til i Grønnestølen på Minde. Ettersom datteren min går på skole i fyllingsdalen må barnet komme til meg senest 07.15 vi tar bussen til fyllingsdalen hvor vi følger Datteren min til skolen og går i åpen barnehage 2-3 dager i uken. Vi kommer også til å dra en del på utflukter som akvariet, fløien etc Jeg tar 4000 kr pr mnd da er mat inkludert men om barnet spiser grøt og middagsglass må dette taes med i tillegg til bleier og våtservietter Utflukter er også inkludert i prisen. Ved sykdom trekkes det 200 kr pr dag jeg er syk, mens om barnet er sykt betales det som normalt. Ta gjerne kontakt ved å svare på denne meldingen eller mail meg på min mail : [email protected] om dere er interessert eller har spørsmål Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912164-dagmamma-ledig-i-bergenminde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå