Gå til innhold

er det lite med 150IE Puregon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser jeg skal ta 150IE puregon pr dag i 6 dager... er det lite.. synes det høres saa lite ut, men før har jeg brukt elonva, og kun trengt 1 injeksjon med puregon.....

har hatt korte regimer før, dette blir første lange,saa derfor jeg lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid brukt 150 å det har holdt for meg. men det varierer jo så vis di ser du trenger mer på kontrollen så justerer di opp dosen da.

Skrevet

Jeg har ikke brukt Purgeon, men GonalF. Trodde det var nesten det samme, og jeg tok 112,5iE begge ganger. Første gang i langt regime fikk jeg ut 16 egg, 7 ble befrukta. Denne gangen i kortregime fikk jeg ut 7 egg, 3 befrukta og vurdert som gode. Nå er jeg GRAVID på ett av de 3 og har 2 på frys :-) Så det er veldig forskjellig på hvordan vi reagerer på hormonene. Noen må ha 300-450 iE hver dag, andre kan klare seg som mye mindre.

Lykke til med forsøket!

Skrevet

Jeg har hatt inkludert dette forsøket, 4 forsøk. 1 gang kort regime med 150ie gonal f( som er d samme som puregon) i 6 dager. Ble kraftig overstimulert...så for noen er 150ie faktisk for mye! Frem til uttak denne gang har jeg hatt lang regime...112 ,5 ie i 11 dager før jeg satt ovitrelle . Det er så inviduelt at man kan nesten ikke sammenligne:)

Skrevet

aha! Takk for erfaringene deres ;) Jeg lurer og lurer vettu... har jo aldri hatt langt regime!

Skrevet

Jeg brukte 150IE Puregon og resultatet ble 9 fine egg på uttaksdagen. Fikk høre at dette var helt optimalt, så tror ikke du trenger bekymre deg .)

Skrevet

JEg bruker 125 purgeon, og det ser ut til å funke foreløpig hvertfal, hun ville ikke øke noen dose.

Skrevet

jeg brukte 125, så økte de dosen de siste dagene

• 2 uker senere...
Skrevet

Står 200 mg på papiret, 250 på resepten, full forvirring, tok 250 i 3 dager, tatt 200 idag... hva bør jeg gjøre videre? hjeeeeeelp! :P

Skrevet

Dem setter jo mengde utifra dine verdier.... jeg har hatt langt regime 2 ganger. Gikk på gonal f 150 i 9 dager.

Skrevet

Står 200 mg på papiret, 250 på resepten, full forvirring, tok 250 i 3 dager, tatt 200 idag... hva bør jeg gjøre videre? hjeeeeeelp! :P

Hvorfor ringte du ikke klinikken?

Skrevet

Jeg brukte 400IE i 9 dager, syns det var nye, men fikk bare ut 2 egg, så om det blir et forsøk til med IVF og ikke ED så blir nok mengden til meg mye større....

Skrevet

Har brukt 150 ie. Jeg har fått masse egg.

Skrevet

Jeg brukte 125IE Puregon forrige forsøk og ble kraftig overstimulert. Neste gang skal jeg ha 100IE Gonal-F og kort regime. Håper det går bedre.

Dette er vel veldig individuelt hvordan hver enkelt reagerer. Noen må ha lite, mens andre må ha mye. Uansett ser jeg på alt dette med medisiner som en prøvetid, før man treffer riktig.

Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...