Blabb00 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Jenta mi er 18 mnd, og vi har brukt fluor i sikkert 4-5 mnd nå.. hun suger på fluortabletten og svelger den aldri.. Men det gjorde hun i begynnelsen. Så da delte jeg de i to
Flaggermusa Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Når de får de første tennene Står fra 6 mnd på boksen. Her har han fått det noen mnd, han er 13 mnd. Suger og smatter på den
catyn Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2012 Herregud det visste ikke jeg ! Ungen vår er jo over 1 år nesten 1.5 ! Ingen som har informert meg om det ! Er ikke dette noe helsesøster burde informere om ?!
bitthen Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Du MÅ ikke gi fluor. Regner med dere bruker fluor- tannkrem, og da skal dette være bra nok fram til 3 År faktisk. Selv gir jeg fluor, en halv morgen og en halv kveld. Har gitt siden ca 14-15 mnd. Han hater Å pusse tanna da sÅ det blir med kamp og ikke sÅ lenge som jeg skulle ønske hver gang. Hadde vi fÅtt pusset skikkelig tror jeg ikke vi hadde gitt fluor. Men han er veldig glad i "dropsen" sin
catyn Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2012 Vi bruker den tannkremen som er for de minste
catyn Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2012 Det var bra Er litt bekymret for tannhelsen hans. Han har vært helt umulig å pusse tennene på, og har også fått endel sukkerholdig medisin etter tannpuss ( måtte få det sist da det ikkke skulle noe inn i munnen etter en time etter inntak ) Men han er mye bedre på tannpuss nå da. Men er redd for hull i tennene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå