Gå til innhold

Nytt treff i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lyst til å bli med på treff igjen? :)

Tenkte onsdag 29.02 klokka 19 på Havariet. Jeg kan bestille bord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med:) Tror faktisk jeg spiser litt også denne gangen. Havariet har god mat:)

Skrevet

Jeg blir gjerne med! Har en avtale litt før, så kommer nok litt sent.

Skrevet

Så hyggelig! Endelig kan jeg være med, gleder meg! :) Setter du bordet på et navn, eller, det er jo liten tvil hvem vi er kanskje ;)

Skrevet

Jess, setter bordet på Karoline jeg :) jeg tror nok jeg også slenger meg på spising ;)

Skrevet

Nå har jeg reservert bord :) det er visst spiseplikt når man reserverer bord der (pga populært spisested), men man trengte ikke bestille noe store middager da, bare en liten snack :) håper alle vil være med allikevel?! Bordet står på Karoline.

Skrevet

Hei, jeg er "ny"i Tønsberg, og håper på å møte noen nye venner. Har dere plass til ei til i deres gruppe? Jeg er i uke 13, så ikke så stor over magen enda, men det kommer seg ;) hører fra dere!

Skrevet

Bare å slenge seg på Woshi!

Skrevet

Hei!

Er ny her! jeg er fra nøtterøy, 24år og er 21+2. Er mest på terminklubben på mammanett.no

Slenger meg på i kveld hvis jeg rekker, har ett par avtaler i ettermiddag men regner med at jeg hartid!

Skrevet

Må dessverre melde avbud i dag, er ikke i form:( Håper at ting bedrer seg snart. Jeg blir i alle fall med på neste treff!

Skrevet

Må dessverre melde avbud i dag, er ikke i form:( Håper at ting bedrer seg snart. Jeg blir i alle fall med på neste treff!

håper at du blir bedre snart ,huff..syns litt synd i deg som har d sånn! sende dæ goe bedringstanker til deg :)

Skrevet

Håper dette treffet også var koselig:)

Jeg har slitt med influensa, og gikk glipp av nok et treff, desverre. Men neste gang, DA skal jeg være frisk og fri for andre avtaler!

Takk til de som initierer disse treffene:)

God helg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei jeg har termin 7 juni:-) ny her inne:-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei,

Jeg er med på nytt treff! Brygga en gang neste uke kanskje? :)

Skrevet

kansje æ eså gæææærn å blir me :-) må se d an litt siden ho bare e 12 daga gml idag :-)

Skrevet

IIiiiiih! Baby! Hehe hadde vært kos da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...