Gå til innhold

jeg er sååå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig å lurer så veldig på hva det er som gjemmer seg i magen min. Om det er en gutt eller jente. Har ikke ul time føre den 26,3 å holder på å dø ha ha. Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig veldig spent :) Vi har en følelse på hva det er,men man vet jo aldri sikkert før baret er her :) Vi har ul 13 mars :) Gleder meg sånn :)

Skrevet

Oi! Vi har ul samme dag, Drømmer :) Er ganske sikker på at det er en gutt. Har liksom den følelsen... Har du en følelse på hva dere venter? :)

Skrevet

Ja, vi vet ikke hvordan vi skal klare å vente...bryr oss ikke om hva vi får, men gleder oss så veldig til å begynne å kalle babyen ved navn. Skal på UL 16 mars :)

Skrevet

De så ikke hva jeg får på min UL, så jeg må nok vente til fødselen ;) Det viktigeste er jo såklart at barnet er friskt, for det er akkurat det samme hvilket kjønn det er, men det er klart jeg er fryktelig spent på kjønnet! :)

Skrevet

Nei har ikke peiling he he fleste sier gutt,men søstra mi sa jente i sta. Ja samme hva jeg får,men jeg er så spent på hva det er :-) om jeg skal handle blått eller rosa :-) hva jeg skal kalle h*n osv :-)

Skrevet

UL 5.mars her, og håper så inderlig å få se om det er en hun eller han som gjemmer seg inni der! ;) Som dere andre sier: det spiller jo absolutt ingen rolle hvilket kjønn det er, bare barnet er friskt! Men samtidig hadde det vært greit å vite så man kan begynne å handle! :) Har på følelsen at det er jente, så blir spennende å se...

Skrevet

Jeg er såaå nysgjerrig!!! Har UL 19 mars, nå er det ikke så lenge til men har ventet i 6 uker allerede hehe!

Skrevet

Hvor mange uker er dere når dere skal på ul? Jeg er 19 uker jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...