Matrosen og Meg:) Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Lillemann har fått fast føde siden 4 mnd, og har ikke hatt noen problemer med magen. vi har i over 1 mnd nå gitt samme type mat, grøt morgen og kveld og middagsmat midt på dagen. ingen annen type grøt eller middagsglass, da han har funnet en favoritt. Han viser ingen tegn på plage, men presser og presser, og avføringen er veldig hard. Normalt at magen plutselig kan bli hard, når det ikke er noen forandring i maten? Hvor mye sviskemos skal man evt gi for at det skal hjelpe? har ikke prøvd noe sviskemos enda, da han ikke virker plaget, og han får jo ut avføringen. men ser ikke noe godt ut når han presser sånn. tips?
min<3 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Da vår lille var ca 6 mnd var han også veldig hard i magen. Hs sa kjør på med sviskemos,bland en ts maltekstrakt i grøtvannet og gi mye vann. Det gjorde susen på magen Sviskemos man lager selv skal være bedre enn det på glass,men eg har kun gitt glass varianten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå