Gå til innhold

Flere som ikke har noe særlig symptomer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gravid en gang før ( tok abort ), og da var jeg kjempedårlig!! Hadde skikkelig ømme pupper og spøy som en gris fra uke 5 til uke 9 da jeg aborterte!

Denne gangen har jeg egentlig ikke vært kvalm engang. Kanskje litt tidlig om morgenen, men det kan likeså være når jeg ikke har spist enda..

Ellers har jeg hatt litt ømme pupper i et par uker og tretthet, men ellers ingenting føler jeg!

Er nå 10+ 3 og er så redd for at ting ikke skal være som normalt!

Er det flere som har lite eller ingen symptomer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Første gangen jeg var gravid, hadde jeg ingen symptomer, utenom ømme pupper da, trøtt og samboeren mente at jeg var JÆ.. hormonell (veit ikke om jeg er enig i det=) hehe..

denne gangen forøvrig hadde jeg ingen symptomer i starten, utenom ømme nippler og hormonell. Men det kom, vÆrt kvalm på kveldene og trøtt og alt det der. Det gikk over 10+0- og ting var mer eller mindre borte. Bekymra som bare det, men i dag fikk jeg høre hjertelyden hos JM og er 11 uker på vei.. Så ja, jeg hadde det som deg =) det roa meg litt ned at jeg hadde sett hjertet slå 7+1. Men allikevel- det er visst helt nomalt.. mine to svangerskap har vÆrt helt ulike.. det varierer nok hele tiden fra svangerskap til svangerskap.. =)

Skrevet

Samme her...

Da jeg gikk gravid med jenta mi hadde jeg ingen symptomer annet enn at mensen uteble.

Men denne gang ble jeg super kvalm, orntelig utmattet og trøtt, UTROLIG VONDE brystvorter, mye mer migrene enn jeg vanligvis har +++

Etter uke 10 gikk dette gradvis bort.. nå 11+1 er jeg helt symptomfri, bortsett ifra litt såre brystvorter som henger igjen..

Og jeg hørte spiren min sine hjerteslag for 10 minutter siden, så tror nok ikke man skal bekymre seg for mye over forsvinnende symptomer... :) :)

Skrevet

Det var godt å høre om andre som har det likt!

Har bestilt tidlig ul i neste uke da. Tror jeg klarer å slappe av å nyte svangerskapet mer hvis jeg hører hjertelyd og vet at nurket inni meg lever! :) :)

Skrevet

Om du er veldig bekymret over om det er noe galt så syns jeg en tidlig ul er en veldig god ide! :)

Du vil kunne slappe mye bedre av og nyte svangerskapet når du har fått bekreftet at barnet lever selv om kroppen ikke viser det ;)

På sett å vis burde vi vel kanskje være takknemlige for at symptomene er borte? :P hehe

De er jo en pest og en plage egentlig... er jo en mye bedre hverdag uten disse plagene :P

Men ser engstelsen din likevel! :) Tror ikke du er alene om å tenke slik! :)

Skrevet

Ikke noe her heller. Og mitt første svangerskap var akkurat likt.. får alt på slutten i stedet:-)

Skrevet

Ja, vi burde jo egentlig være glade, men samtidig så er symptomene den eneste måten man kjenner at man er gravid på og.. så tidlig altså! Derfor er det litt allright med det og tror jeg. Gleder meg til magen kommer til syne, og jeg kan kjenne aktivitet :-) Er sååå utålmodig!

Skrevet

8+2 og har ingen symptomer. Vi skal bare være glade. Gleder meg til tidlig UL i uke 10. Først da jeg tror det er noe der :)

Skrevet

hei.

i min første graviditet hadde jeg ingen symptomer på graviditeten i det hele tatt. kunne like gjerne ikke vært gravid. ikke vistet det nosærlig heller.

eneste jeg kjente, var liv og kjynnere. :-) verdens enkleste graviditet.

nå er jeg 9+3 og har enda ingen symptomer til nå, så det kan se ut som om jeg er like heldig denne gangen. krysser fingrene. det som er forskjell nå fra sist, er at jeg føler jeg har mere "menssmerter" dette kommer nokk av at det er så kort tid siden forige graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...