Gå til innhold

litt trist bare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig veldig trist også.. hadde dødsfall i familien på mandag, og selvom det var ett gammelt menneske, og var innlagt på sykehus er det jo forferdelig trist!

men nå ble jeg enda litt mer trist.. helt idiotisk ting å bli trist over, og føler meg ganske overfladisk. men nå har det seg sånn att begravelsen faller på samme dag og klslett som den tidlige ul vår.. uff, tenkt å fokusere på noe sånt i en sådan stund da! føler meg som ett grusomt menneske:(

har ringt ul sentret for å få flytta timen såklart, men de har vinterferie denne uka, og kommer tilbake dagen før jeg har time. og det er så lang venteliste der, så nå tror jeg ikke vi rekker å få noe tidlig, pga påske og greier..

nei, uff, nå får jeg ta meg samme! makan..

ps, jeg må vel slippe å betale for timen selvom jeg ikke får avbestillt innen fristen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer :(

Tror dessverre at du må betale for timen når du ikke avbestiller innen fristen...

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Kondolerer :( Er det ikke bare 24-timers avlysningsfrist? Du kan jo forklare situasjonen.. Og kanskje du kan få time hos en annen gynekolog?

Skrevet

Kondolerer!

Ang avbestilling av timen så kan du gjerne sende Mail? Da har de mottatt den mer enn 24 timer før.

Lykke til videre ihvertfall.

Skrevet

Alltid trist med dødsfall selv om det er gamle og syke mennesker... :(

Ville vært rart om du måtte bet for timen synes jeg siden de tross alt har stengt og det ikke er mulig å gi beskjed tidligere....

Skrevet

takk for svar :)

jeg hadde innbildt meg att det var 48t. men det var som dere sier 24:) så da rekker jeg det uansett når jeg ringer dagen før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...