Gå til innhold

Føden på sykehuset i Kr.sand? Noen med erfaringer?

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Hei :)

SKal på første kontroll på sykehuset i Kr.sand i morgen. Da blir det ultralyd. Gleder oss til å se at alt er i orden med de søte små i magen :)

Er det noen av dere som har erfaringer derfra? Skal føde her,siden vi venter tvillinger!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fødte der for 5 år siden, (ikke tvillinger da) og jeg var veldig fornøyd! Flinke og hjelpsomme de som jobber der.

Ho ene barnepleieren var litt brysk og streng,men ho var den eneste som klarte å virkelig hjelpe meg med ammingen. :)

men jeg er glad det blir der neste gang også. :)

Hei:-) jeg har ikke personlig erfaring med føden i krsand, men har inntrykk av at de fleste er fornøyde. Jeg skal også føde mine tvillinger der:-) når har du termin? Jeg har 19. Juli!

Så gøy å se at det er flere som venter 2 små mirakler og også at termin er i juli.. Jeg venter to jenter og skal til kr.sand :-) Venter du eneggede eller toeggede?

Annonse

Hei på dere ;) Så gøy,blir jo kjempe spennende å se om det er jente eller gutt da :-D Jeg venter eneggede, to små prinsesser!! Og skal på UL 27.mars. Skulle egentlig i morgen,men måtte utsette den litt så må gå enda lenger å vente på å se mine små troll igjen,hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...