holahopp Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 huff idag har vært en slitsom dag...og natt for den saks skyld. Lillegutt her har blitt forkjølet og er så snørrete men nekter meg å være i nærheten av nesa hans. For å få i han nesedråper så må jeg holde armene og beina fast for å så holde hode fast for å få i han det. Han har hatt bare idag...til nå ca 10 bæsjebleier..og er så utrolig sår i stumpen at det går ikke an å tørke han elelr være i nærheten av rompa uten at han begynner å hylskrike. Han spise greit og virker ikke spes syk, men merker jo på han at han er kjempetrøtt så prøver å få han til å sovne, men da er det hylskrik igjen uansett hvor mye han gjesper og gnir seg i øyene.. huff idag er jeg så sliten....
Villa villekulla Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Føler med deg ! Her er vi syke alle mann. Lillegutt har vært 1 uke nå. Han hyler hver gang jeg skal gi han nesedråper, å må holde han fast jeg og. Han er utrolig tett og vi må hjelpe til med å ta ut snørr. Vi har kjøpt otribaby neserenser. helt super men her må vi være to får å få det ut. jeg holder gutten mens far renser nesa. Han er ikke akkurat så fornøyd med oss da nei, men det hjelper. Hold ut God bedring.
holahopp Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 har og kjøpt den neserenser...men det er vanskelig å holde han fast helt..han er jo blitt så sterk. Hvertfall ganske vanskelig alene. God bedring til dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå