Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff idag har vært en slitsom dag...og natt for den saks skyld. Lillegutt her har blitt forkjølet og er så snørrete men nekter meg å være i nærheten av nesa hans. For å få i han nesedråper så må jeg holde armene og beina fast for å så holde hode fast for å få i han det.

Han har hatt bare idag...til nå ca 10 bæsjebleier..og er så utrolig sår i stumpen at det går ikke an å tørke han elelr være i nærheten av rompa uten at han begynner å hylskrike.

Han spise greit og virker ikke spes syk, men merker jo på han at han er kjempetrøtt så prøver å få han til å sovne, men da er det hylskrik igjen uansett hvor mye han gjesper og gnir seg i øyene..

huff idag er jeg så sliten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg ! Her er vi syke alle mann. Lillegutt har vært 1 uke nå. Han hyler hver gang jeg skal gi han nesedråper, å må holde han fast jeg og. Han er utrolig tett og vi må hjelpe til med å ta ut snørr. Vi har kjøpt otribaby neserenser. helt super men her må vi være to får å få det ut. jeg holder gutten mens far renser nesa. Han er ikke akkurat så fornøyd med oss da nei, men det hjelper. Hold ut :)

God bedring.

Skrevet

har og kjøpt den neserenser...men det er vanskelig å holde han fast helt..han er jo blitt så sterk. Hvertfall ganske vanskelig alene.

God bedring til dere og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...