Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aah nei ;( saa leit! saa mye haap, forventninger og lykke, for saa aa bli skuffa igjen...

neste forsøk, saa tror jeg at jeg ikke skal teste.. bare vente paa blodprøva... er jo virkelig ikke lett med saann kortvarig lykke!

Har du egg paa frys, eller maa du til med nye ferskforsøk...

stor klem til deg! (men ikke for lang, for du vil vel ikke faa influensa samtidig ;))

aah nei ;( saa leit! saa mye haap, forventninger og lykke, for saa aa bli skuffa igjen...

neste forsøk, saa tror jeg at jeg ikke skal teste.. bare vente paa blodprøva... er jo virkelig ikke lett med saann kortvarig lykke!

stor klem til deg! (men ikke for lang, for du vil vel ikke faa influensa samtidig ;))

ingen egg på frys.

[quote name=Endelig mamma:):)' timestamp='1329922819' post='144022195]

Rugedag 12 er da alt for tidlig og teste om du ikke satte inn en blastocyst? Synes du burde ta en ny blodprøve om ett par dager og se om den stiger.

naar jeg var gravid, tok vi hcg paa rd 12, som var paa 98, saa 16 er i underkant lavt... det tyder vel paa at egget har streifet forbi lovmorveggen....

Annonse

Syns d er litt tidlig å gi opp ja:) ta ny blodprøve et par dager etter den første! Masse lykke til! Håper det går veien!

ja, skal ta en blodprøve til på fredag, men sykepleieren på Rh sa at nå var det ikke store sjanser for at dette skulle gå riktig vei.

takk, takk. Influensa vil vi ikke ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...