Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om ting ikke er som det skal. Er nå 6+5 og formen har siste par dagene vært som om jeg ikke er gravid. Puppene er ikke lenger ømme og brystvortene konstant stive. Er ikke lenger kvalm eller uvel, og ikke fullt så trøtt som jeg har vært tidligere. Kjenner heller ikke noe «action» i magen slik jeg kjente til for et par dager siden. Begynner nå å frykte en MA. Eller er det normalt at disse symptomene går opp og ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner heller ingen store symptomer! Det stikker litt i magen, men det har vært mye mer stikking dagene forrige uke. Skal på ultralyd på tirsdag så håper jo veldig å se et hjerte slå.

Men jeg har mange venninner som sier at kvalmen deres ikke begynte før i uke 7-8, så det er helt normal.

Skrevet

Det er helt or alt vil jeg tro, men vist du er 6 uker og fem dager, så vil jeg tro at det er ikke babyen som laget action, ikke for og være gledes dreper altså.

Skrevet

Jeg er 6+6 og det er slik for meg å.

Har bare små kriblinger i magen, men puppene er ikke så ømme men brystvortene er konstant stive, Og er irriterende når jeg liker å sove uten noe på med, men må det nå siden lakenet irriterer dem.

Men kvalmen har ikke kommet, er bare uvel om morgenen.

Trur dette er helt normalt.

Men er du usikker så ta en tlf til en lege eller til en jordmor. de vet litt mer om dette :)

Skrevet

Det er helt or alt vil jeg tro, men vist du er 6 uker og fem dager, så vil jeg tro at det er ikke babyen som laget action, ikke for og være gledes dreper altså.

Hehe, nei du var ingen gledesdreper der altså ;-)

Med action mener jeg at jeg de siste ukene har kjent stikkinger og boblinger hver dag, som at noe skjer der nede.

Kjenner meg litt mer uggen og trøtt i ettermiddag, så forhåpentligvis er det et godt tegn.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Symptomene svinger her også.. Det er ofte mer av dem om jeg er sliten og trøtt, har jeg funnet ut. Har hatt noen helt symptomfrie dager og da fått helt noia, men - so far so good....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...