happy0610 Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Skulle settes igang, og fikk en modningstablett som ikke ga noen særlig effekt annet enn litt maserier. Jeg fikk da beskjed om at de måtte prøve igjen imorgen og jeg skulle overnatte på fødestua. Det syntes jeg virket kjedlig og ville helst hjem og sove sammen med mannen - men det fikk jeg ikke. Og like greit for litt før 01 på natta satte riene igang, og jammen var ikke poden født bare 3,5 time senere Det gikk veldig fort og spesielt siste timen var intens, men var så frisk og fin igjen etterpå at det er jammen verdt hver eneste rie En frisk og fin gutt på ca 4 kg og 53 cm Nå koser vi oss hjemme, ( reise hjem dagen etter fødsel ) sammen med storebror, og nyter livets tilstand <3 Da sjekker jeg ut
Ugress Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Grattis Stusset litt over at du skriver at han kom 11 dager etter eggløsning
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Grattis Stusset litt over at du skriver at han kom 11 dager etter eggløsning dpo er på "bli gravid" forumet forkorting for dager etter eggløysing. Men, på dette forumet er det meir logisk å tenke dager på overtid?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Gratulerer så mye! Stusset også litt på dpo, men forstod jo hva som var ment, så ser ingen poeng i å gjøre noe stort nr utavdet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå