Gå til innhold

Noen som har easywalker duo?

Anbefalte innlegg

Vi venter en liten en i oktober, og har en som da er 18 mnd. Og vi trenger da en søskenvogn.. Vi har easywalkwer sky fra før, og jeg får ikke fullrost den vogna!!! Elsker den! Men er den like god og håndterlig som duo?

Er det mye styr mtp inn ut av bil osv når man bruker en bag og en sportsdel?

Hva liker du,liker ikke?:) blir veldig glad for svar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911966-noen-som-har-easywalker-duo/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har! Er kjempe-super fornøyd! Har også 18 mnd mellom mine, og den vogna har vært redningen! Selvfølgelig er en tvillingvogn litt uhåndterbar i bil, men jeg kunne ikke klart meg uten den vogna med to tette! Den var til og med med oss til Syden, det funket supert!

• 2 uker senere...

Jeg har! Er kjempe-super fornøyd! Har også 18 mnd mellom mine, og den vogna har vært redningen! Selvfølgelig er en tvillingvogn litt uhåndterbar i bil, men jeg kunne ikke klart meg uten den vogna med to tette! Den var til og med med oss til Syden, det funket supert!

Tusen takk for svar! Har ikke sett det før nå 8-) da tror jeg det er store muligheter for at det blir den vogna ;)

Vet ikke om jeg hadde turt å ta den med helt til syden i tilfelle den skulle blitt ødelagt, men flott å høre at det faktisk går an!:)

vi har den og er knall fornøyde! lett og god, barna har god plass og sitter/ligger veldig godt. eneste jeg ikke er så fornøyd med er regntrekket for det er litt for stivt og tar mye plass om du har det under vogna men eller kan jeg anbefale den på det sterkeste:D vi har også 18 mnd mellom våre barn og bruker vogna daglig.

er rett og slett blitt easywalker frelst så når eldste slutter med vogn så går vi over til easywalke qtro:)

Vi har denne vogna (2008-modell) og har brukt den jevnt (har 4 tette) siden vi kjøpte den. Er veldig fornøyd og anbefaler den lett videre.

Når det er sagt; ta en kikk på TFK sin dobbeltvogn før du bestemmer deg. I det store og det hele så er disse vognene veldog like og gode og trille begge to.

Men TFK har;

- håndbrems, hvilket kan være kjekt i bakker og på evt. tur med hund... vi har savnet dette.

- to fotbrett, sentrert per sete. EW har ett felles, og vi har opplevd at ett bein blir hengende utenfor og kan komme i klem med hjulet når man tar en skarp sving.

- fotbrettet kan vippes opp, kjekt når barnet skal sove.

Æsj, mente det var ett par ting til jeg mente TFK hadde av lure greier. Kommer ikke på det nå.

Men skulle jeg valgt på nytt hadde jeg nok gått for TFK, men er også veldig fornøyd med Easywalkeren min. Synes vel den er penere enn TFK...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...