Gå til innhold

Testdag på lørdag neg i dag

Anbefalte innlegg

Er det mulighet for at det likevel kan bli pos... Har alltid tenkt at de setter testdagen litt lenger enn de trenger for å være sikker... Knakk helt sammen i går når eg innså at det kom til å bli negativt forsøk... Er mitt første !!

Fortsetter under...

det er jo som babykeen sier, 3 dager igjen... det er hcg som skal produseres, og det produseres forskjellig fra kropp til kropp, og svangerskap til svangerskap...

men samtidig, saa tenker jeg at du bør jo ogsaa vaere forberedt paa negativ test til lørdag.

Jeg gjorde som deg paa vaart første forsøk... og jeg var saa skuffa og lei meg! for jeg trodde virkelig at det endelig gikk! paa testdagen var testen ogsaa negativ, men da var jeg liksom veldig forberedt paa negativt...

sender deg en klem! alt haap er jo ikke ute!

Hallo Metti!

Forstår frustrasjonen og engstelsen din:-( Tøffe disse rugedagene.... Skal du allerede teste på rugedag 11, hadde ikke du innsett den 14?? Mener du fikk satt inn dagen før meg, men jeg har ikke test (blodprøve) før den 1/3, syns det er så rart at klinikkene opererer med så forskjellige testdager/rugedager...

Uansett så ønsker jeg deg masse lykketil, og krysser fingre og tær for at du får et POSITIVT resultat:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...