Gå til innhold

flere som har vært på ul i uke 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg ska på ul i dag å er i følge mens termin 6+3 i dag..hva fikk dere sett når dere var der eventulet? jeg er så spennt samtidig som jeg er nervøs..skal på tidlig ul siden jeg har slitt en del me celleforandringer å har måtte brennt masse av livmortappen så di skal vurdere om di skal ta på strikk denne gangen her siden jeg har født prematurt tidligere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 6 har jeg fått se en celleklump og sett hjertelyd:)

Skrevet

Jeg var i uke 7 og da så jeg noe som likna på ei peanutt og hørte hjertelyden.

Skrevet

Hei,jeg ska på ul i dag å er i følge mens termin 6+3 i dag..hva fikk dere sett når dere var der eventulet? jeg er så spennt samtidig som jeg er nervøs..skal på tidlig ul siden jeg har slitt en del me celleforandringer å har måtte brennt masse av livmortappen så di skal vurdere om di skal ta på strikk denne gangen her siden jeg har født prematurt tidligere..

Jeg skal på ultralyd på tirsdag, da er jeg 6+1 og håper å se hjeret slå :) Spennende!!

Skrevet

Jeg var på tidlig ul for å vite hvor langt vi var kommet (uregelmessig mens og suprise-baby)

I uke 6+5 fikk vi se et lite frø og høre hjertet :)

Lykke til!!

Skrevet

tusen takk folkens,fikk se ei lida peanøtt hjerta så dunka å jeg var ca 6+ sa hun men,skulle jo gå ud i fra mens termin fram til ordinær ul..hun brukte utvendig ul så såg litt dårligere da men,d viktigeste for meg var jo å se at hjerte slo å at mini lå der den skulle..så ble jeg henvist til ny ul ang dette me livmortappen i uke 9..jeg er jo bare glad til for vær ul jeg får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...