Gå til innhold

Sykemelding etter innsett av frys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg knakk sammen av hormonene sist eg hadde innsett, å de på jobb. Eg vil liksom ikke gjør de igjen:/ får eg 3 dager av sykehuse vis eg spør? Å kanskje mer av fastlegen vis eg går til han? Sjefen vil ikke ha meg på jobb den perioden pga me vett ikke kos eg blir neste gang:( mye stress på jobb og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På st.olavs får man ikke men du får nok sikkert av fastlegen din. Ved private klinikken går det kanskje an å få fra dem direkte...

Skrevet

Når skal du inn yasmin? Eg fikk sykemeld av fastlege sist. Lykke t:)

Skrevet

2,5 uker til eg skal inn ca. Ukå e ventet i starten på neste uke:) om eg e heldig så komme den på søndag (dag 28)

Skrevet

Når skal eg gå til fastlegen for sykemelding da? Får dere time før innsett eller etter?

Skrevet

etter innsett har jeg gått. men du kan jo gå før og høre hva han sier om saken. kan jo hjelpe med gradert sykemelding. dem er ofte mere interessert i å gi det i dag enn full sykemelding.

Skrevet

Når skal eg gå til fastlegen for sykemelding da? Får dere time før innsett eller etter?

Skrevet

Oj flere ganger:) har hørt de har blitt strengere. Tar nok egenmelding første dagene så eg får gått til legen då:) takk for hjelpen:)

Skrevet

Eg ringte dagen før eg reiste t haugesund. Sekretæren fiksa d, så va ikkje på time. Spurte ikkje de på sykehuset eingang, for eg ville ikkje ha sykemelding stempla helse fonna eller fertilitetslege eller någe i den duren. Holde d hemmeligt på jobben.. Hadde ihvertfall ringt legen og spurt:)

Skrevet

Hadde de gått så r jo de bedre:) skal ringe å høre me di:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...